along babyklær

Her er mitt babyteppe - mønster fra sandnesgarn, strikka i kashmir/alpakka. Ble veldig varmt og deilig, så håper småen kan kose seg mange timer i det. Strikka på ganske tykke pinner, så det gikk ganske fort.
 

Vedlegg

  • Hjerteteppe.jpg
    Hjerteteppe.jpg
    956,7 KB · Visninger: 107
Jeg er med! Holder på å strikke et hjerteteppe til vogn, men har også planer om et quiltet veggteppe til babyrommet :) Får se hva som blir ferdig først...


Bare nysgjerrig, er det mønster fra sandnes du bruker på hjerteteppe?
 
Her er mitt babyteppe - mønster fra sandnesgarn, strikka i kashmir/alpakka. Ble veldig varmt og deilig, så håper småen kan kose seg mange timer i det. Strikka på ganske tykke pinner, så det gikk ganske fort.
hvilket hefte fra sandnes garn er dette i? syntes teppe var kjempe fint :D
 
Hvordan går det med dere ?

Jeg har jobbet så mye denen uken så strikking har det blitt lite av, men nå skal jeg ta med meg strikketøyet ut på verandaen og nyte sola :)
 
Hvordan går det med dere ?

Jeg har jobbet så mye denen uken så strikking har det blitt lite av, men nå skal jeg ta med meg strikketøyet ut på verandaen og nyte sola :)
Har vel strikket 25 cm på mitt teppe :)
Ikke fått strikket så mye de siste dagene.


--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
 
hvilket hefte fra sandnes garn er dette i? syntes teppe var kjempe fint :D


Det er modell nr 3 i hefte 1010. Heftet "heter" Sandnes kashmir alpakka. Garnet er veldig fint, men forholdsvis dyrt. Jeg var så heldig å få strikke det som modell til en garnbutikk. MEN godt mulig at man kan bytte til et annet garn, for mønsteret er også veldig fint
 
Her har det vert lite strikking di siste dagene-men har ikke så mye igjen på dette teppe-gleder meg til å kunngjøre september oppgaven :D
 
Da er mitt teppe ferdig:) Gleder meg til å få brukt det til babyen som kommer om ca 8 uker:)


ImageUploadedByBV Forum1377772894.763988.jpg
 
Jeg og vill være med :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg begynner å bli stresset.

August er snart ferdig, og jeg har myyye igjen på teppet.

Blir maratonstrikking ikveld :p
 
Tror jeg og vil være med, men vet ikke hetl hva jeg begir meg ut på. Har en del tid til overs som jeg sikkert burde bruke til noe vettugt. Men tviler på at jeg rekker å lage ferdig et babyteppe ila dagen i dag og i morgen...
 
Tror jeg og vil være med, men vet ikke hetl hva jeg begir meg ut på. Har en del tid til overs som jeg sikkert burde bruke til noe vettugt. Men tviler på at jeg rekker å lage ferdig et babyteppe ila dagen i dag og i morgen...

August oppgaven hadde kort tid for alle-har derfor bestemt (så lenge det er greit for alle) at denne oppgaven er noe vi fortsetter med hver mnd når vi er ferdige med den mnd sitt tema.
 
godt jeg får tid på meg og strikke det baby teppet for har ikek en gang fått begynt på det haha... har et par bukser til guttungen på pinnene nå og må strikke minst 2 til og en genser i str xl i løpet av vinteren så kan bli gøy med oppgaver jeg ikke planleger sånn sett selv framover også =)
 
teppe.jpg

Her er det ferdige teppe mitt-det måler 70x94 cm-her er link til oppskriften-jeg tok feil sist-dete r en drops oppskrift jeg har brukt-litt like di mønstrene :D
 
Da er babyteppet mitt ferdig! Er mor signe teppe fra nøstebarn. Veldig mykt og luftig :)
Jeg vet ikke hvordan jeg får lagt ved bilde.
 
Back
Topp