<3 Desember <3

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
lager en tråd her for oss som starter opp i desember ..
selv skal vi ha starte opp med første ivf forsøk ca i uke 50, ble lang protokoll her så begynner med spray ca 19 OKT ( ja har en veldig stabil mens syklus så vet når den kommer ;) den har alltid dukket opp på dagen .. + - 1 dag)
 
Kommer vell fler her etter vært og :)
 
Her blir det forsøket i uke 49 i stedet er jo ikke lenge til men føles likevel som en evighet....
så håper jeg alt går som det skal før den tid :)
 
Jeg har også forsøk i uke 49. 6 uker til nå, og før den tid skal vi jo sprøyte også. Tiden går fort framover nå. I dag er det 2 måneder til jul, og innen da skal vi 2 vite hvordan det har gått.
Håper flere kommer inn i denne tråden snart.
 
jeg havner vel her tror jeg. Venter på mensen nå og skal ta lang protokoll
 
Jeg har «meldt» meg på i november gruppa, men uttak og innsett blir nok i begynnelsen av desember[emoji5] lang protokoll, sprøytestart 15.nov(sist sprøytet jeg i 14 dager)!
 
Jeg har også forsøk i uke 49. 6 uker til nå, og før den tid skal vi jo sprøyte også. Tiden går fort framover nå. I dag er det 2 måneder til jul, og innen da skal vi 2 vite hvordan det har gått.
Håper flere kommer inn i denne tråden snart.
Ja samme her, krysser fingrene for at vi får den beste julegaven , og at den blir der den skal være i 9 mnd..
men må innrømme at mine tanker går veldig mye rund Ang dette om det går eller ikke :bored:
 
Har vært med i Oktober, men begynte å spotte i dag så forsøket er ikke vellykket. Orker ikke gå på ny runde med en gang, men skal vurdere om jeg blir med i Desember....


Isåfall blir det 2 IVF :)
 
Jeg håper jeg slipper unna med 10 DG med sprøyter .. må si jeg gleder meg ikke til og begynne på og stikke meg selv
 
Snakket med klinikken i dag, får ikke begynne før i januar da kroppen trenger hvile.....

Så da får dere ha lykke til her også :smiley-angelic003
 
Jeg tilhører nok her:) Er på nesespray, fått beskjed om innsett i uke 48 hvis alt går etter planen.. Mitt første forsøk og håper det blir med det:nailbiting:
 
Håper vi får sette inn i Desember. Hadde en MA for snart 4 uker siden. Venter bare på tr. Så skal vi ringe klinikken for å avtale neste innsett. Har igjen 3 blastrosyster på frysen fra første forsøk i Danmark. Fjerde forsøket totalt.
 
Snakket med klinikken i dag, får ikke begynne før i januar da kroppen trenger hvile.....

Så da får dere ha lykke til her også :smiley-angelic003
Lykke til i januar da, ja viktig og tenke på det og :)
 
En uke igjen med spray så begynner jeg på sprøytene og, noe jeg gruer meg litt til
 
Jeg begynner på Progynova nå på torsdag, sprøytene onsdag neste uke og første ultralydkontroll fredagen uka etter. Går plutselig litt slag i slag nå snart:)
 
Back
Topp