<3 Desember <3

Hvor mange runder har du vært gjennom?
Sykepleieren sa til oss at vi helst ikke burde drikke, men at et glass ikke gjorde noe.. Tenkte egentlig at jeg da burde holde meg helt unna, men da er det kanskje ikke så strengt under sprøytene?

Har vært ordentlig trøtt de siste dagene, så prøver å være ekstra blid på jobb slik at folk ikke merker noe[emoji28]

Dette blir 5.uttaket og 9.innsettet...så er vel på tide med klaff snart, håper jeg!!!

Blir spennende de neste ukene nå :)
 
Da fikk jeg mensen akkurat nå, og tenker det var et teit tidspunkt i forhold til første ul, som da enten må bli i morgen, eller mandag. Litt redd det er for kort tid til i morgen tidlig, og at slimhinnen ikke er klar. Så håper egentlig jeg kan vente til mandag.
Men, spennende å være i gang igjen :D :D
 
Dette blir 5.uttaket og 9.innsettet...så er vel på tide med klaff snart, håper jeg!!!

Blir spennende de neste ukene nå :)
Krysser fingrene for deg denne gang :)
 
Begynner på Menopur i kveld, med kontroll lørdag neste uke. På ul i dag fant de 25 follikler, så da er det bare å håpe at noen av de har egg med god kvalitet da :D Er i hvert fall fornøyd med antallet, som er mye høyere enn sist, men ganske likt mitt første forsøk da jeg ble gravid med sønnen min (som forresten ble 2 år i går) :Heartred
 
Begynner på Menopur i kveld, med kontroll lørdag neste uke. På ul i dag fant de 25 follikler, så da er det bare å håpe at noen av de har egg med god kvalitet da :D Er i hvert fall fornøyd med antallet, som er mye høyere enn sist, men ganske likt mitt første forsøk da jeg ble gravid med sønnen min (som forresten ble 2 år i går) :Heartred

Gratulerer med 2 åring <3 da er vi omtrent helt likt, jeg startet fredag kveld og har første kontroll til fredagen :) jeg pleier å stimulere lenge så antar det går minst 2 uker til uttak ;)
 
Gratulerer med 2 åring <3 da er vi omtrent helt likt, jeg startet fredag kveld og har første kontroll til fredagen :) jeg pleier å stimulere lenge så antar det går minst 2 uker til uttak ;)

Takk :)

Så gøy at vi er så likt. Jeg stimulerer jo alltid veldig lenge, så kan fort gå tre uker her før uttak.
Håper det går litt raskere denne gangen :D
 
Takk :)

Så gøy at vi er så likt. Jeg stimulerer jo alltid veldig lenge, så kan fort gå tre uker her før uttak.
Håper det går litt raskere denne gangen :D

Haha, gjør du også det? Å jeg som syns 2,5 uke er lenge :p hvor stor dose har du? Kort protokoll? Veldig gøy at vi er flere så likt ja!
 
Haha, gjør du også det? Å jeg som syns 2,5 uke er lenge :p hvor stor dose har du? Kort protokoll? Veldig gøy at vi er flere så likt ja!
Denne gangen har de økt dosen til 225 iu. Kort protokoll, ja. Stimulerte 25 dager første gang, så ja det tar sin tid her :wacky:
 
Ja, det gjør jeg[emoji5]
Det blir spennende [emoji1317]

Hva er din «diagnose» igjen?

Jeg har ikke EL :( blir 5.ferskforsøket nå. Vi har hatt 4 forsøk privat (pakke), men fortsatt ikke barn dessverre...så derfor er vi over i det offentlige. Håper litt variasjon og nye meninger kan virke positivt ;) har du hatt flere forsøk der?
 
Denne gangen har de økt dosen til 225 iu. Kort protokoll, ja. Stimulerte 25 dager første gang, så ja det tar sin tid her :wacky:

Haha, det kan man si ja :p Blir spennende nå med doseøkning da! Her har vi gått ned på dosen, fra 225 til 187,5 så spent på det :arghh:
 
Haha, det kan man si ja :p Blir spennende nå med doseøkning da! Her har vi gått ned på dosen, fra 225 til 187,5 så spent på det :arghh:
Oi, ned på dosen ja. Hva kommer det av? Blir du overstimulert?
 
Nope...aner ikke. Ny klinikk da som vil kjøre sitt eget løp :p latterlig i følge min forrige klinikk men...jeg håper ikke det blir helt fiasko!!
Nei, det ville vært ille. Vi skal jo begge ha baby neste høst :D
 
Min første sprøyte i dag, noe som var mye lettere enn forventet :p og takk for det, da slipper jeg og grue meg til i morgen tidlig :)
Så er neste den 28 ul kontroll

Jeg skal ta fjerde sprøyte i dag. Gruet meg helt ekstremt, men det gikk så bra. Nå sitter jeg og venter på bivirkninger, men håper de ikke kommer.

Kontroll 23.11
 
Jeg skal ta fjerde sprøyte i dag. Gruet meg helt ekstremt, men det gikk så bra. Nå sitter jeg og venter på bivirkninger, men håper de ikke kommer.

Kontroll 23.11
Bivirkninger snakker vi ikke om :p
Hehe..
 
Back
Topp