2018 baby

Tusen takk for lykkeønskninger :joyful: har ferie da, så i prinsippet kan vi være der så lenge vi vil:D

Har erfaring med å spise ibux rundt EL (spiste mye ibux da jeg hadde tannverk for noen måneder siden) og ibux vil utsette syklusen noen dager, så tenkte på å kanskje gjøre dette. Men vil liksom ikke proppe i meg så mye medisiner heller, så må kanskje se det litt ann:/

Deilig da :) skal dere finne på noe annet spennende når dere er der og?

Hvorfor Danmark egentlig? Er det billigere? Eller er det noen andre krav her? Kjenner et par som har to barn, men mener de gjorde det her. Uten at jeg egentlig har spurt dem [emoji14] Har egentlig vært litt nysgjerrig, men ser dem ikke så ofte så det er ikke det som har vært tema på familietreff.

Kan kanskje være greit å ikke proppe seg for full av medisiner ja. Ibuprofen er vel ikke det som er anbefalt når man er gravid elle prøver heller :)
 
Deilig da :) skal dere finne på noe annet spennende når dere er der og?

Hvorfor Danmark egentlig? Er det billigere? Eller er det noen andre krav her? Kjenner et par som har to barn, men mener de gjorde det her. Uten at jeg egentlig har spurt dem [emoji14] Har egentlig vært litt nysgjerrig, men ser dem ikke så ofte så det er ikke det som har vært tema på familietreff.

Kan kanskje være greit å ikke proppe seg for full av medisiner ja. Ibuprofen er vel ikke det som er anbefalt når man er gravid elle prøver heller :)

Vi har tenkt å reise videre rundt i Europa, Italia kanskje.. ellers ingen planer. Får ta det som det kommer ;)

Vi velger Danmark på grunn av mange faktorer. Velger man å gjøre det offentlig i Norge er det gratis, men det er veldig lange ventelister (ca 1 år ++) og det kjenner jeg at jeg ikke har tålmodighet til,hehe :p I Norge får man heller ikke velge donor selv, og man får nesten ingen opplysninger om donor. I tillegg er man ikke sikret at man kan bruke samme donor til neste barn, og det synes jeg er synd. Dersom kona mi har lyst å gå gravid neste gang ville det være fint å tenke på at barna er halvsøsken genetisk sett:)
Dersom man går privat i Norge får man flere valgmuligheter, og det er også kortere ventetid, men jeg mener det uansett er billigere å ta det privat i Danmark :)
Når starter dere å prøve på 2018 barn? Blir spennende å følge hverandre:)
 
Vi har tenkt å reise videre rundt i Europa, Italia kanskje.. ellers ingen planer. Får ta det som det kommer ;)

Vi velger Danmark på grunn av mange faktorer. Velger man å gjøre det offentlig i Norge er det gratis, men det er veldig lange ventelister (ca 1 år ++) og det kjenner jeg at jeg ikke har tålmodighet til,hehe [emoji14] I Norge får man heller ikke velge donor selv, og man får nesten ingen opplysninger om donor. I tillegg er man ikke sikret at man kan bruke samme donor til neste barn, og det synes jeg er synd. Dersom kona mi har lyst å gå gravid neste gang ville det være fint å tenke på at barna er halvsøsken genetisk sett:)
Dersom man går privat i Norge får man flere valgmuligheter, og det er også kortere ventetid, men jeg mener det uansett er billigere å ta det privat i Danmark :)
Når starter dere å prøve på 2018 barn? Blir spennende å følge hverandre:)

Spennende med Europatur da :D

Skjønner at du ikke har tålmodigheten til det da ja, spesielt når det finnes andre alternativer :)
Ser det er gode grunner til å gjøre det i Danmark da ja. De jeg kjenner fikk samme donor, og er helsøsken :)

Håper det klaffer med et forsøk for dere da ♡ kanskje vi havner i samme termingruppe. Vi starter prøvingen neste syklus, og om EL kommer til tida, så er det rundt 11. juni :)
Håper det klaffer så baby blir født før frøkna fyller 3 i juli 2018 :D
 
Andre enn meg som begynner å blir veldig spente og utålmodige?? Tenker på baby omtrent hvert eneste våkne sekund. Navn diskuteres og vi snakker om hva vi skal kjøpe inn :) ;) :p Og dette før prøvingen i det hele tatt has startet!! :eek: På tide å løpe til apoteket og kjøpe folsyre??
 
Spennende med Europatur da :D

Skjønner at du ikke har tålmodigheten til det da ja, spesielt når det finnes andre alternativer :)
Ser det er gode grunner til å gjøre det i Danmark da ja. De jeg kjenner fikk samme donor, og er helsøsken :)

Håper det klaffer med et forsøk for dere da ♡ kanskje vi havner i samme termingruppe. Vi starter prøvingen neste syklus, og om EL kommer til tida, så er det rundt 11. juni :)
Håper det klaffer så baby blir født før frøkna fyller 3 i juli 2018 :D

Haha jeg er allerede utålmodig, å vente et helt år hadde vært tortur :hilarious::hilarious: håper det klaffer for dere også på første forsøk, og tre år mellom barna er en fin aldersforskjell ♡
 
Andre enn meg som begynner å blir veldig spente og utålmodige?? Tenker på baby omtrent hvert eneste våkne sekund. Navn diskuteres og vi snakker om hva vi skal kjøpe inn :) ;) :p Og dette før prøvingen i det hele tatt has startet!! :eek: På tide å løpe til apoteket og kjøpe folsyre??

Samme her. Er superutålmodig, men samtidig er det litt skummelt også, siden det blir vårt første barn, og da vet man aldri helt hva man går til:nailbiting: gruer meg allrede til jeg skal ta graviditetstest, for jeg kommer til å bli så lei meg hvis det er negativt..haha, og vi har heller ikke startet prøvingen engang:playful: kjøpte masse forlat hos billige tester.no. Verd å sjekke ut, det er mye billigere enn hos apotek:)
 
Andre enn meg som begynner å blir veldig spente og utålmodige?? Tenker på baby omtrent hvert eneste våkne sekund. Navn diskuteres og vi snakker om hva vi skal kjøpe inn :) ;) :p Og dette før prøvingen i det hele tatt has startet!! :eek: På tide å løpe til apoteket og kjøpe folsyre??

Jepp, gledere meg veldig til å starte prøvingen:) men her starter vi ikke før august, så det er en stund til. I mellomtiden så får jeg kose meg med mini på 5 mnd<3

Lykke til når dere starter, håper spiren sitter første pp:)
 
Haha jeg er allerede utålmodig, å vente et helt år hadde vært tortur :hilarious::hilarious: håper det klaffer for dere også på første forsøk, og tre år mellom barna er en fin aldersforskjell ♡
Tre år blir nok veldig bra. Da blir det 3 barn på 3 år, men minsten fikk ikke bli med videre dessverre :(
Klar for å bli ferdig med å gå gravid.
 
Dere som prøver på 2018 baby og har barn fra før, hvor gamle er de?

Hiver meg inn her jeg. Har en fireåring fra før, og mista en liten gutt i uke 21 nå o februar. Hadde egentlig tenkt å starte prøvinga med en gang kroppen var klar, men vi er ikke mentalt klare enda. Først en ferietur (jeg blir superdårlig som gravid) som vi sårt trenger nå, så er det flytting og oppussing i juli/august. Så Pp1 for oss blir nok august/september, alt ettersom hvor mye energi vi har igjen etter sommeren [emoji23] vi bruker dog ikke prevensjon nå og skjer det, så skjer det.

Blir spennende å følge dere her inne også!
 
Hiver meg inn her jeg. Har en fireåring fra før, og mista en liten gutt i uke 21 nå o februar. Hadde egentlig tenkt å starte prøvinga med en gang kroppen var klar, men vi er ikke mentalt klare enda. Først en ferietur (jeg blir superdårlig som gravid) som vi sårt trenger nå, så er det flytting og oppussing i juli/august. Så Pp1 for oss blir nok august/september, alt ettersom hvor mye energi vi har igjen etter sommeren [emoji23] vi bruker dog ikke prevensjon nå og skjer det, så skjer det.

Blir spennende å følge dere her inne også!

Så leit å høre om gutten deres :( En klem sendes dere <3 Håper det klaffer når dere ønsker det og at spiren kommer helt i mål!
 
Jepp, gledere meg veldig til å starte prøvingen:) men her starter vi ikke før august, så det er en stund til. I mellomtiden så får jeg kose meg med mini på 5 mnd<3

Lykke til når dere starter, håper spiren sitter første pp:)

Godt å høre at det ikke bare er meg som er spent :p Dere går for to tette da ?! Vi har en 2,5 åring, og kommer mest sannsynlig til å starte prøvingen sent i 2017, selv om jeg gjerne skulle startet nå :eek: :eek: Så det blir veldig veldig spennende og teller ned!!! :) Ååå, 5 mnd baby er kos da :D

Takk - og i like måte! Håper de dukker opp akkurat når de ønskes ;)
 
Har begynt å prøve nå, har en gutt på 1,5!
Hvis det klaffer ila en av de første mnd fremover nå så blir det drøye 2 år mellom!

Lykke til med prøvingen, håper det går veien :) Har en på 2,5 år, men må nok vente noen mnd før vi kan prøve :(
 
Så leit å høre om gutten deres :( En klem sendes dere <3 Håper det klaffer når dere ønsker det og at spiren kommer helt i mål!
Takk for det. Satser på det, vi har vært heldige de to andre gangene så krysser fingrene for at vi ikke trenger å vente lenge, og at vi slipper å miste igjen.
 
Jeg ønsker baby våren/sommeren 2018, men begynte prøvingen nå i april siden det tok lang tid med nr 1 :)
Han er født i juni 2016, så når vi kom til april tenkte vi at termin vil bli i 2018 så da sluttet vi på prevensjon, men blir ikke veldig aktiv prøving før sensommeren om det ikke har skjedd noe innen da :)
 
Godt å høre at det ikke bare er meg som er spent :p Dere går for to tette da ?! Vi har en 2,5 åring, og kommer mest sannsynlig til å starte prøvingen sent i 2017, selv om jeg gjerne skulle startet nå :eek: :eek: Så det blir veldig veldig spennende og teller ned!!! :) Ååå, 5 mnd baby er kos da :D

Takk - og i like måte! Håper de dukker opp akkurat når de ønskes ;)

Ja, håper på 18-19 mnd mellom de :D da må spiren sitte i pp 1 eller 2 [emoji87] da starter dere prøvingen senere enn meg? Synes det er lenge nok å vente til august jeg haha[emoji23]
Det er godt vi har noen små å leke med i mens vi venter [emoji2]
 
Ja, håper på 18-19 mnd mellom de :D da må spiren sitte i pp 1 eller 2 [emoji87] da starter dere prøvingen senere enn meg? Synes det er lenge nok å vente til august jeg haha[emoji23]
Det er godt vi har noen små å leke med i mens vi venter [emoji2]

Krysser fingrene for deg - håper du får det som dere ønsker :) Ja, vi kommer nok til å satse på siste halvdel av 2018, så da må vi vente litt med å starte prøvingen - selv om jeg verker etter å starte! :eek: Så i mellomtiden så planlegger vi navn og innkjøp :p ja, vi er kanskje litt smågale :D
 
Krysser fingrene for deg - håper du får det som dere ønsker :) Ja, vi kommer nok til å satse på siste halvdel av 2018, så da må vi vente litt med å starte prøvingen - selv om jeg verker etter å starte! :eek: Så i mellomtiden så planlegger vi navn og innkjøp :p ja, vi er kanskje litt smågale :D

Takk:) krysser fingrene for dere også og håper tiden går fort frem til prøve start:)
Smart å bruke tiden på planlegging:) vi har enormt ulik smak i navn, så den krangelen utsetter jeg lengst mulig[emoji23][emoji23]

Vi er nok litt smågale[emoji14] derfor er det veldig greit med denne siden, så venner og mannen ikke vet om det[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Heihei spente prøvere
Da henger jeg meg på her
Vi er klare for å starte prøvinga i juli/august da vi ser at det passer best for oss i forhold til jobb og ferie - vi satser altså på et vår/sommerbarn 2018 vi har ett barn fra før og håper vi får oppleve gleden av positiv test en gang til - da dette blir sistemann

Ser frem til å "henge" her sammen med dere til vi starter prøvingen for alvor.
 
Back
Topp