2018 baby

Venter spent på el! Cd14 i dag og endelig el slim på gang så håper den ikke er så langt unna :rolleyes:
 
Hvordan går det med deg for tiden da? Ble så sint av å lese om han dumme sjefen din, burde ikke vært lov å være så umenneskelig :(

Lov er det vel heller ikke egentlig, ihvertfall ikke som arbeidsgiver, men lite man får gjort når ting ikke er dokumentert [emoji14] :(

Er vel ingen som vet hva han tenker eller har planer om å gjøre, så får vel bare bite tenna sammen frem til jeg finner meg noe annet. Og se hva han har kommet frem til.
Er liksom det som opptar all energien min for tida [emoji14]
 
Jeg trenger hjelp av dere. Jeg hadde mensen 12. Mars. Har en syklus som er noe ustabil. Ligger på 28-35 dager (aldri over 25 dager). Nå er det 39 dager og fortsatt ingen mensen? Er det normalt? Tok test idag og er ikke gravid. Da blir det ihvertfall ingen januar baby på meg :(
 
Ja, håper på 2018[emoji4] begynner å prøve i neste måned.
 
Jeg trenger hjelp av dere. Jeg hadde mensen 12. Mars. Har en syklus som er noe ustabil. Ligger på 28-35 dager (aldri over 25 dager). Nå er det 39 dager og fortsatt ingen mensen? Er det normalt? Tok test idag og er ikke gravid. Da blir det ihvertfall ingen januar baby på meg :(
Kan ikke svare på hva som er normalt dessverre, men det er vel diverse ting som kan forskyve syklusen litt. Som f.eks stress o.l. Kan lite om akkurat det egentlig, men får håpe det skjer noe snart da ♡
 
Blir nok 2018 baby her [emoji1]
 
Hvis ikke det er en positiv test de neste dagene nå og tr kommer, så blir det vel en 2018 baby her :Heartred
 
Dere som prøver på 2018 baby og har barn fra før, hvor gamle er de?
Frøkna mi blir 2 år i Juli :) og lillebror skulle blitt 5 mnd nå til mandag. Så blir ganske tette svangerskap her.
 
Hvordan gikk det med den testen du la ut her om dagen? Har du tatt en ny? :)

Jeg aner ikke[emoji15] jeg tok en ebay test tidligere i dag, synes jeg kan skimte en strek men jeg vet ikke om det er skygge eller streksynet mitt[emoji23] har én bt igjen som jeg tenkte å ta i morgen, den er litt mer følsom i forhold til ebay testene :) jeg har hatt veldig mye mensmurringer og stikk i magen i de 4 siste dagene. Og har vært veldig kvalm. Håpte det var el rundt hjørnet men tok en gt samtidig :p
Her er den siste testen jeg tok
280d0eec898bc5f7b361c7c53c2f6295.jpg
e57bb7380a4802da0c5f0e3dbd92de73.png
a66c4e722b64011e156144fa2defdabf.png
 
Back
Topp