⭐ IKM UKE 43 ⭐

Ser dessverre ikke noe! Håper på sterkere om noen dager❤
Tror dette var litt bedre. Det er både eBay tester og en babyplan tidlig test....
 

Vedlegg

  • IMG_20191029_070007.jpg
    IMG_20191029_070007.jpg
    23,8 KB · Visninger: 125
CD33. Fortsatt ingen mens!! Hadde positiv EL test 13 okt :sorry:
 
Tante rød fra Hønefoss er her :banghead: hva er det her for noe tull? :blackeye:
 
Tante rød her også
 
Sikker på det ikke er festeblødning? Syns også testen så positiv ut:bag:
Hæææ? Men vi så jo noe?

Får man positiv test samtidig med feste blødning da? Var litt koagler i blodet her Istad. Men er ikke så veldig mye. Ikke like mye det pleier på mensen.
Får se i morgen da om det blør mer eller mindre.... Blir ikke klok på det her da :banghead:
 
Ååhhhh......:banghead:
Det er jo noen som blør i starten av et svangerskap da?
Ja det er jo forsåvidt sant.... Rare greier. Tiden vil jo vise da. Har forsonet meg med at det er TR jeg altså, men synes jo dette er rare greier :shifty:
 
Googlet meg frem til mange solskinnshistorier da :love7 med både store blødninger og smerter. Har bare murringer da. Men... Kanskje... Et lite kanskje er godt å ha i kveld kjenner jeg. Så kan det heller bli blodtap i morgen :knegg:
 
Blir det mer testing eller venter du å ser hvordan blødningen utvikler seg? :)
Hvis blødningene ikke har tatt seg opp i morgen blir det nok en liten test igjen da hehe. Men har bare sånne crappy eBay tester.. :rolleyes: brukte siste babyplan testen i dag... :banghead: oppdaterer her ila uka hvis det er greit :Heartred tør ikke si til mannen at jeg testet positivt i dag, må få det ut et sted :rolleyes:
 
Hvis blødningene ikke har tatt seg opp i morgen blir det nok en liten test igjen da hehe. Men har bare sånne crappy eBay tester.. :rolleyes: brukte siste babyplan testen i dag... :banghead: oppdaterer her ila uka hvis det er greit :Heartred tør ikke si til mannen at jeg testet positivt i dag, må få det ut et sted :rolleyes:

Ja, hold oss oppdatert ❤
 
Regner dette som TR ja :hilarious: æsj! Men men, syklusen er igang! Vi ses kanskje i en annen IKM gruppe noen?! :happy:
 
Back
Topp