⭐ IKM UKE 43 ⭐

Kan settes opp på TR. Har ikke kommet enda, men bare vet jeg ikke er gravid :p

Idag kom det brev fra St. Olavs i postkassen, med forskjellige rekvisisjoner og informasjon :happy: får time så snart det kommer svar på blodprøvene, håper derfor tr kommer idag/morgen så jeg kan ta blodprøvene allerede på mandag :D

Lykke til videre alle som ikke ble gravid, og håper spiren sitter helt til termin hos dere som ble gravide :Heartred
 
Jeg å kan settes opp på tante rød. Ikke fått ordentlig mens enda men er cd 33 og tok test hos legen og den var negativ
 
Har holdt meg unna disse trådene de siste prøveperiodene da der virker som om det aldri skal skje med oss (pp18 eller noe nå...). Men nå er jeg 3 dager over ikm (litt ustabil syklus så kan være kroppen som kødder) men har vært ekstra trøtt, småkvalm, lite matlyst og småvondt i korsryggen de siste dagene. Tok en digital igår men den klikka. Så fikk ikke noe svar på den bare en bok, så har nok vært noe feil med den. Mannen skal kjøpe med ny på vei hjem fra jobb idag, så får ikke tatt noen før i morgen.

Er en del av meg som bare føler meg gravid. Men er så redd for at jeg inbiller meg alle symptomer til tross for at jeg ikke har tenkt på El og prøving på samme måte de siste pp'ene...

Åh, virker så uhorvelig lenge til i morgen. Og så redd for at jeg skal teste negativt. Igjen. Er et spark i magen hver gang tr dukker opp. Kryss fingrene for meg da jenter.

Nå kan du vedde på tr kommer neste gang jeg er på do siden jeg har skrevet her :schocked028men er godt å bare få ut litt tanker av og til :love2
 
Tr kom på morgen i dag :) gratulere til alle dere som har blitt gravide :Heartred:wav
 
Har holdt meg unna disse trådene de siste prøveperiodene da der virker som om det aldri skal skje med oss (pp18 eller noe nå...). Men nå er jeg 3 dager over ikm (litt ustabil syklus så kan være kroppen som kødder) men har vært ekstra trøtt, småkvalm, lite matlyst og småvondt i korsryggen de siste dagene. Tok en digital igår men den klikka. Så fikk ikke noe svar på den bare en bok, så har nok vært noe feil med den. Mannen skal kjøpe med ny på vei hjem fra jobb idag, så får ikke tatt noen før i morgen.

Er en del av meg som bare føler meg gravid. Men er så redd for at jeg inbiller meg alle symptomer til tross for at jeg ikke har tenkt på El og prøving på samme måte de siste pp'ene...

Åh, virker så uhorvelig lenge til i morgen. Og så redd for at jeg skal teste negativt. Igjen. Er et spark i magen hver gang tr dukker opp. Kryss fingrene for meg da jenter.

Nå kan du vedde på tr kommer neste gang jeg er på do siden jeg har skrevet her :schocked028men er godt å bare få ut litt tanker av og til :love2
Hvis du leverer den på apoteket så får du ny. Lykke til! :)
 
Cometkiddd - PP8 - B1 - el ca 09.10 - ikm 23.10

Kjenner jeg begynner å bli lei, selv om jeg ser at andre har prøvd mye lengre enn oss. Begynner å tære på, godfølelse hver måned, men skjer jo ikke. Har tidligere hatt to spontanaborter, og det er den siste som har utløst prøvingen (ble gravid med prevensjon, men selvsagt funker det ikke uten :happy6). Skulle egentlig ikke begynne prøvingen før neste høst, men skal si jeg er glad den begynte, for dette tar jo tid.

Hvordan går det med deg?:happy:
 
Vil bare takke for følget denne pp. Måtte det klaffe for absolutt alle neste måned! :smiley-angelic003Jeg kommer til å følge med og juble når dere får positiv test!:Heartbigred
 
Vil bare takke for følget denne pp. Måtte det klaffe for absolutt alle neste måned! :smiley-angelic003Jeg kommer til å følge med og juble når dere får positiv test!:Heartbigred

Så koselig!
Håper spiren sitter hele veien❤
 
Da var tr offisielt kommet. Fatter ikke hva blødningene denne uka har vært - men gravid er jeg nok ikke. Tok en siste test i dag tidlig - den er positiv enda - men ikke sterkere. Da kan det vell kanskje ha vært forsinket EL og en mulig kjemiske graviditet :wacky:? Ikke helt peiling på alt dette. Uansett - nå hopper vi inn i PP2 og får prøve å nyte spenningen som er med prøving - enn så lenge :rolleyes:

Gratulerer til alle gravide og lykke til - til dere som fortsatt prøver :love7
 
Gratulerer SÅ masse til dere heldige som ble gravide i denne pp'n❤
Og masse lykke til videre for oss andre som ikke var like heldige! Måtte den sitte snart for oss også ❤
 
Fortsatt ikke fått TR, bare såvidt litt rosa på papiret i går. Æsj, ser mørkt ut for IKM uke 47 for meg :hungover: blir gal, kan ikke syklusen bare starte :hungover:
 
Fortsatt ikke fått TR, bare såvidt litt rosa på papiret i går. Æsj, ser mørkt ut for IKM uke 47 for meg :hungover: blir gal, kan ikke syklusen bare starte :hungover:

Æsj... kjedelig å ikke vite! :(
 
Er det ønskestrek... Eller hva tenker dere. Har hatt negative tester i 10 dager... :love7
 

Vedlegg

  • IMG_20191029_065223.jpg
    IMG_20191029_065223.jpg
    12,1 KB · Visninger: 86
Blir så dårlig oppløsning her inne haha.. får vente å se noen dager.... Har ikke akkurat trua :rolleyes:
 
Blir så dårlig oppløsning her inne haha.. får vente å se noen dager.... Har ikke akkurat trua :rolleyes:

Ser dessverre ikke noe! Håper på sterkere om noen dager❤
 
Back
Topp