⭐ IKM UKE 39 ⭐

Bare jeg som har streksyn eller kan dette være begynnelsen på noe?:smiley-angelic001
 
Tror jeg er gravid - bare litt usikker på om alt er som det skal, for jeg fikk svake utslag for 6 dager siden også.
Øverste er en EL test (måtte bare sjekke siden jeg fikk 50 stk i posten i dag), nederst en gtest fra 20:30.
 

Vedlegg

  • 4BF989EE-EBD7-4954-81C5-60E40936D5F2.jpeg
    4BF989EE-EBD7-4954-81C5-60E40936D5F2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 154
Når har dere tidligst fått «Gravid» på clearblue digital?
Jeg har fått 2 svake babyplan tidlig tester i dag, men negativ clearblue. Er 10 DPO
 
Når har dere tidligst fått «Gravid» på clearblue digital?
Jeg har fått 2 svake babyplan tidlig tester i dag, men negativ clearblue. Er 10 DPO
Med forrige så fikk jeg på digital 12 eller 13 dpo, men testet ikke før heller da.
Nå har jeg fått flere positive strimler, men venter til helgen med digital tenkte jeg :joyful:
 
Fortsatt ikke fått mensen her:wacky: Skulle hatt mensen på tirsdag, så tror ganske sikkert at jeg har bommet helt på når eggløsning var:hilarious: Skal sies at jeg har negative tester, så er ikke gravid. Fikk aldri positiv eggløsningstest, men en jeg trodde var så sterk som gikk an den 15/09. Jeg hadde derimot kjempe masse eggehviteslim den 19 og 20/09, men testet ikke etter el. Kan det hende jeg hadde eggløsning da?
 
Fortsatt ikke fått mensen her:wacky: Skulle hatt mensen på tirsdag, så tror ganske sikkert at jeg har bommet helt på når eggløsning var:hilarious: Skal sies at jeg har negative tester, så er ikke gravid. Fikk aldri positiv eggløsningstest, men en jeg trodde var så sterk som gikk an den 15/09. Jeg hadde derimot kjempe masse eggehviteslim den 19 og 20/09, men testet ikke etter el. Kan det hende jeg hadde eggløsning da?
Ja :)
 
Bare sett meg på TR, eller slett meg. Ble enda en mnd uten eggløsning (tross flere positive tester). Skulle hatt mensen på mandag. Kritthvite tester

Startet derfor opp på p-piller igjen i dag. Tenker å gå to mnd på de, så håper jeg kroppen er nedregulert og klar for eggløsning igjen i desember.

Lykke til videre, alle sammen!
 
Bare sett meg på TR, eller slett meg. Ble enda en mnd uten eggløsning (tross flere positive tester). Skulle hatt mensen på mandag. Kritthvite tester

Startet derfor opp på p-piller igjen i dag. Tenker å gå to mnd på de, så håper jeg kroppen er nedregulert og klar for eggløsning igjen i desember.

Lykke til videre, alle sammen!
Lykke til videre :Heartred
 
Back
Topp