⭐ IKM UKE 39 ⭐

Er 1-2 dager til IKM....prøver desperat å skimte noe på testen, men det er blendahvit.
 

Vedlegg

  • IMG_20220925_071720.jpg
    IMG_20220925_071720.jpg
    1,7 MB · Visninger: 98
7/8 dpo. Har egentlig mye mindre symptomer enn ellers, kanskje man skal ta det som et godt tegn? Litt ømme pupper bare, det pleier jeg å ha men egentlig mer enn nå. :bookworm:
Håper det kommer mange positive tester denne uka!
 
7/8 dpo. Har egentlig mye mindre symptomer enn ellers, kanskje man skal ta det som et godt tegn? Litt ømme pupper bare, det pleier jeg å ha men egentlig mer enn nå. :bookworm:
Håper det kommer mange positive tester denne uka!
Jeg er også 8 dpo i dag og har også mindre symptomer enn vanlig! Pleier vanligvis å begynne å få litt stinne pupper på denne tiden, men har ikke fått det foreløpig. Håper det er et godt tegn for oss :happy:.
 
Hmm.. føler absolutt ingenting, tom for tester er jeg også. Lever i uvissheten etter noen tester med litt strek på for noen dager siden.. kommer tester i posten på tirsdag. Får se hva som kommer først: tester eller TR:bag:
 
10 dpo og blenda test:banghead: Da er det bare å prøve på ny neste syklus og håpe på en julibaby:Heartpink:happy: Gratulerer til alle med positive tester og lykke til videre med prøvingen til alle oss med negative tester:Heartpink
 
10 dpo og blenda test:banghead: Da er det bare å prøve på ny neste syklus og håpe på en julibaby:Heartpink:happy: Gratulerer til alle med positive tester og lykke til videre med prøvingen til alle oss med negative tester:Heartpink
Vil du vente til IKM eller skal jeg sette deg på TR?
 
Tror kanskje jeg fikk en veldig sein runde med ny el i helga som var. Selv om jeg kan skimte noe svakt på noen av testene. Mulig det er noe falt med de, ingen tr så langt og el testen er ikke like sterk lengre heller. Så får se hva de neste ukene bringer :) hvis ikke tr plutselig kommer denne uken allikevel.
 
Negativ tidligtest 10 dpo :confused: får se om tr kommer til helga. Ble litt skuffet nå, hadde en følelse av at det hadde klaffa. Men alt håp er ikke ute før tr kommer:)
 
9/10 dpo og negativ test, ennå ihvertfall. Gir ikke opp før fredag/tempdrop, men er den fremdeles negativ på torsdag så må vi nok se denne runden som tapt…
 
10 dpo og negativ test. Heldigvis noen dager til som det kan endre seg på.
 

Vedlegg

  • 59CB8D59-A72C-4FCF-8A03-DB65B54B0A57.jpeg
    59CB8D59-A72C-4FCF-8A03-DB65B54B0A57.jpeg
    256,7 KB · Visninger: 46
Back
Topp