⭐ IKM UKE 39 ⭐

Underlig syklus denne gang. Kjent på mange symptomer jeg vanligvis ikke kjenner på, men testet negativt i flere dager nå. Uuultrasvak skygge idag, og IKM imorgen (ifølge Flo). CD34 idag, og syklus pleier være 34-36 dager. Har ikke helt troa, siden jeg testet positivt på CD30 med førstemann :) Blir nok en ventemåned innen mannen er klar for ordentlig å starte prøvinga i november en gang. Spent på hvordan det blir, siden jeg har vært helt koko og testegal denne måneden hvor vi ikke prøvde engang :nailbiting:
 
Positive tester i dag tidlig, men nå begynte jeg selvfølgelig å blø:banghead:
Sykehuset vil ha meg inn til kontroller for å være sikre på at det ikke har festet seg i ks arret. Jeg trodde at jeg hadde mista sist når jeg begynte å blø, men ting fortsatte jo å utvikle seg et par uker ekstra. Håper virkelig jeg slipper en ny mareritt runde:smiley-angry017
 

Vedlegg

  • B0E4FF34-12E8-4FC4-92EC-108F079EE272.jpeg
    B0E4FF34-12E8-4FC4-92EC-108F079EE272.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 114
Positive tester i dag tidlig, men nå begynte jeg selvfølgelig å blø:banghead:
Sykehuset vil ha meg inn til kontroller for å være sikre på at det ikke har festet seg i ks arret. Jeg trodde at jeg hadde mista sist når jeg begynte å blø, men ting fortsatte jo å utvikle seg et par uker ekstra. Håper virkelig jeg slipper en ny mareritt runde:smiley-angry017
Huff, så vanskelig! Håper du får god hjelp og at alt viser seg å være som det skal! Masse lykke til :)
 
13 dpo og negativ test. Hvis jeg ikke hadde gått på progesterontilskudd, skulle mensen ha kommet i dag. Så da dropper jeg progesteron og blodfortynnende i dag, slik at mensen kan komme om 1-3 dager. Ingen baby på meg denne runden.
 

Vedlegg

  • 96F9DF2A-E757-485D-9B40-FBA7E2BD6941.jpeg
    96F9DF2A-E757-485D-9B40-FBA7E2BD6941.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 40
Har ikke vært innom på en stund, da jeg har vært i dårlig form siden forrige helg :hungover: Tror dere kroppen har klart å bli gravid, selv når den kjemper i mot bakterier og virus?:dontknow 11 DPO i dag. Ikke testet for graviditet en eneste gang :) Venter til IKM jeg. Men tror ikke jeg er gravid. Alt tyder heller på at jeg skal få mensen. Men så har alle graviditetene mine vært så forskjellige. Man vet aldri :) En ting er sikkert, jeg stresser ikke! :happy: Og det haster ikke heller.
 
Last edited:
13 dpo og negativ test. Hvis jeg ikke hadde gått på progesterontilskudd, skulle mensen ha kommet i dag. Så da dropper jeg progesteron og blodfortynnende i dag, slik at mensen kan komme om 1-3 dager. Ingen baby på meg denne runden.
Skal jeg da dette deg opp på TR?
 
Positive tester i dag tidlig, men nå begynte jeg selvfølgelig å blø:banghead:
Sykehuset vil ha meg inn til kontroller for å være sikre på at det ikke har festet seg i ks arret. Jeg trodde at jeg hadde mista sist når jeg begynte å blø, men ting fortsatte jo å utvikle seg et par uker ekstra. Håper virkelig jeg slipper en ny mareritt runde:smiley-angry017
Er du sikker på at det ikke kan gå veien likevel? :Heartred Mange blør jo rundt ikm uten at det er noe galt.
 
Venter fortsatt på tr, kan se ut som det kanskje var el på nytt forrige helg. Rart med de graviditetstestene, men får bare vente og se om den dukker opp snart eller ikke
 
CD37, TR er to-tre dager forsinket etter Flo sine beregninger. Har ikke hatt så lang syklus siden april/mai mens jeg fortsatt hadde spiralen. Testet negativt senest igår, så antagelig bare forsinket EL/IKM. Men man blir da litt håpefull allikevel :shy:
 
CD37, TR er to-tre dager forsinket etter Flo sine beregninger. Har ikke hatt så lang syklus siden april/mai mens jeg fortsatt hadde spiralen. Testet negativt senest igår, så antagelig bare forsinket EL/IKM. Men man blir da litt håpefull allikevel :shy:
Lov å håpe helt fram til tr kommer :)
 
Back
Topp