⭐ Graviditetstester September ⭐

Har du tatt digital? Jeg ser jo stigning i testene dine :)
Tok digital i dag, på morgenurin likevel, skulle egentlig ikke, men gjorde det likevel eter jeg så første testen i dag, altså den hvite stavtesten, men digital viste ikke gravid:( legger her ved et bilde, så kan du se testen fra da jeg venta min nå 14 mnd gamle sønn, å da jeg tok den testen slo digital også ut:
ImageUploadedByBV Forum1475233046.262928.jpg
 
Tok digital i dag, på morgenurin likevel, skulle egentlig ikke, men gjorde det likevel eter jeg så første testen i dag, altså den hvite stavtesten, men digital viste ikke gravid:( legger her ved et bilde, så kan du se testen fra da jeg venta min nå 14 mnd gamle sønn, å da jeg tok den testen slo digital også ut:Vis vedlegget 199808

Hmmm... så rart. Vent noem dager før du tester igjen, disse strimmel og stav testene blir jo mer og mer følsomme så mulig de plukker opp noe som digital ikke gjør ☺️
 
Har snakket med legen, men legen sier at jeg er gravid, å at det ikke finnes tvil, men at vi må ha klarere resultat Evt positiv test hos de før hun kan sende meg til tidlig ul for å finne ut hvor langt på vei jeg er...har ustabil syklus, aner ikke hvorfor..de finner heller ingenting annet galt :/ blir veldig frustrert! Heldigvis har jeg verdens beste hjertemedisin på 14 mnd, så veit jo at jeg kan få barn !
Så beroligende det må være å få høre det fra legen :)
 
Gratulerer til dere gravide :) Og lykke til JuliMamma! Du må jo bare være gravid. Gleder meg til oppdatering :)
 
Forstår hva du føler, been there.
Blir din tur etterhvert også! Hvilken pp er du i?
PP 7 nå, men de 3 siste pp har vært ustabil syklus. Vanligvis har jeg hatt syklus på 30 dager. De 3 siste ppene har jeg også testet positivt på strektester, men likevel...ikke gravid..
 
Tok nettopp 1 test, den øverste er dyppet i vann å den andre er urin...sånne tester får jeg bare..å strek innen 3 min...synes det er veldig dårlig at jeg får sånne hver mnd nå hvis jeg ikke er gravid, så noe i urinen må det jo være som testene reagerer på..:/
ImageUploadedByBV Forum1475255111.400463.jpg
 
Back
Topp