⭐ Graviditetstester September ⭐

ImageUploadedByBV Forum1475218535.063286.jpg

Her er min test fra i dag...har ikke turt å ta den digitale :/
 
Den mååå være positiv! :)
Ja, trodde det jeg og, men jeg skjønner ingen verdens ting! Jeg får positive tester på morgenurin, men negativ digital og negativt hos legen..det er vel 3 pp dette skjer nå...så veldig skuffet...så hva jeg skal gjøre videre nå vet jeg ikke.
 
Ja, trodde det jeg og, men jeg skjønner ingen verdens ting! Jeg får positive tester på morgenurin, men negativ digital og negativt hos legen..det er vel 3 pp dette skjer nå...så veldig skuffet...så hva jeg skal gjøre videre nå vet jeg ikke.
Håper du er gravid likevel! Men er du ikke det og dette har skjedd flere pp, så bør du oppsøke lege. Det kan være noe annet som gjør det da.
 
Håper du er gravid likevel! Men er du ikke det og dette har skjedd flere pp, så bør du oppsøke lege. Det kan være noe annet som gjør det da.
Har snakket med legen, men legen sier at jeg er gravid, å at det ikke finnes tvil, men at vi må ha klarere resultat Evt positiv test hos de før hun kan sende meg til tidlig ul for å finne ut hvor langt på vei jeg er...har ustabil syklus, aner ikke hvorfor..de finner heller ingenting annet galt :/ blir veldig frustrert! Heldigvis har jeg verdens beste hjertemedisin på 14 mnd, så veit jo at jeg kan få barn !
 
Overhodet ikke vanskelig å se den streken!! :D
Ja, den er det å den kom innen tiden, men samme har skjedd hver pp siste 3 pp'er...jeg tester positivt på både denne og strimmeltester fra billigtester og strimler fra eBay, men IKKE på digital å IKKE hos legen:( så jeg skjønner ikke hva som feiler, syns det er sykt å få ganske mange positive strektester og ikke digital liksom :/
 
Ja, den er det å den kom innen tiden, men samme har skjedd hver pp siste 3 pp'er...jeg tester positivt på både denne og strimmeltester fra billigtester og strimler fra eBay, men IKKE på digital å IKKE hos legen:( så jeg skjønner ikke hva som feiler, syns det er sykt å få ganske mange positive strektester og ikke digital liksom :/
Jeg trykket på feil for å svare deg Lambi, men jeg så uansett at du hadde svart meg lenger oppe :p
 
Ja, den er det å den kom innen tiden, men samme har skjedd hver pp siste 3 pp'er...jeg tester positivt på både denne og strimmeltester fra billigtester og strimler fra eBay, men IKKE på digital å IKKE hos legen:( så jeg skjønner ikke hva som feiler, syns det er sykt å få ganske mange positive strektester og ikke digital liksom :/

Det er skikkelig dårlig gjort!! For med den streken får man store forventninger!! Håper denne streken blir til baby! :D
 
Jaa, samme styrke på strek som min, men jeg stoler ikke på disse testene...har fått strek innen tiden i mine 3 siste pp'er, men negativ både digital og hos lege...å etter lenge å vel kommer tr likevel..:/
Aldri fått strek før, og eneste gangen jeg har vært så sen med evt mens var jeg gravid med jentungen. Men kjenner jeg ikke helt tror på denne! Må ta flere!

Positiv!!!! :D Gratulerer!
Overhodet ikke vanskelig å se den streken!! :D

Takk, tror ikke helt på det :p
 
ImageUploadedByBV Forum1475231534.667469.jpg
er ikke det veldig rart da? Å få så mange med strek på, å likevel er jeg egentlig ikke gravid ?
 
Ikke gravid? Nå har ikke jeg lest dine tidligere innlegg men disse ser jo veldig positive ut. Hva får deg til å tvile?
Ustabil syklus som gjør til at jeg ikke aner EL eller IKM, samme har skjedd både i juli og august og, å da fikk jeg mens..
 
Back
Topp