⭐ EL-tester juli ⭐

CD 12 og første test denne PP. Pleier vanligvis å begynne å teste tidligere, men siden vi har vært bortreist og testene lå i postkassen, ble ikke det noe av. Testet i allefall akkurat tidsnok til å få med meg positiv test :D
c7d2e5a76cd7a76125ca35b7654db406
 
Jeg er helt ny på dette med el-testing. Hadde tenkt å la være, men har en hel haug liggende, så kan jo like greit bruke de... Er på syklusdag 11 i dag, el er i følge beregning på torsdag... Ser folk får svake streker en stund før el, kan denne stemme med mine beregninger? *hjelp*
ImageUploadedByBV Forum1468851121.324471.jpg
 
Jeg er helt ny på dette med el-testing. Hadde tenkt å la være, men har en hel haug liggende, så kan jo like greit bruke de... Er på syklusdag 11 i dag, el er i følge beregning på torsdag... Ser folk får svake streker en stund før el, kan denne stemme med mine beregninger? *hjelp* Vis vedlegget 187663
Det kan nok stemme ja :)
Jeg har etter mine beregninger EL i morgen (CD15), og fikk positiv test i dag :) kunne ane antydning fra CD12, før det var det blenda hvite tester...
d33c3ba3e32e777d33d936d419b98e8b
 
Det kan nok stemme ja :)
Jeg har etter mine beregninger EL i morgen (CD15), og fikk positiv test i dag :) kunne ane antydning fra CD12, før det var det blenda hvite tester...
d33c3ba3e32e777d33d936d419b98e8b

Takk for svar :D Vi kjører uansett på annenhver dag nå, men litt spennende å følge med på testene likevel :)
 
ImageUploadedByBV Forum1469071945.228499.jpg

Trodde el skulle være i dag, men fikk denne nå... Hmm... Kan jeg fortsatt få positiv i løpet av dagen? :/ el-smerter i går...
 
Den nederste er tatt for kort tid siden, og den øverste på morgenen i dag. Stemmer det med mine beregninger at El er om noen dager? Helt ny på dette :confused:
 

Vedlegg

  • 1469117677891.jpg
    1469117677891.jpg
    42,4 KB · Visninger: 38
Last edited:
Nå skjønner jeg ingenting :( i går og i dag tidlig hadde jeg fin stigning mot el, men nå i kveld var streken mye svakere igjen. Betyr det at jeg ikke har el denne måneden eller har jeg misset toppen?
 
Jeg hadde gode streker lenge før antatt el mrn når d nermte seg ble di svakere men så igår kjempe sterk. Underlig . Ikke gi opp. Selv forstår jeg nada:(
 
Nå skjønner jeg ingenting :( i går og i dag tidlig hadde jeg fin stigning mot el, men nå i kveld var streken mye svakere igjen. Betyr det at jeg ikke har el denne måneden eller har jeg misset toppen?

Kanskje, noen har kort LH-topp. Kanskje du må prøve å teste 3 ganger om dagen når det nærmer seg :) Fortsett å test et par dager likevel, i fall det bare var ukonsentrert urin eller noe annet som gjorde at testen ble svak!
 
Hei.
Er ganske ny på dette med eggløsnings tester. Og vi har akkurat begynt å prøve på nr 2 så tenkte jeg kunne høre om litt råd her.

På bruksanvisningen til de testene jeg har kjøpt står det at man har størst sjansje for å bli gravid 24/48 timer etter positiv test. Og jeg er ganske sikker på at jeg fikk positiv test idag, men det er bare det problemet at mannen jobber borte og kommer ikke hjem før tirsdag. Vil det da være for sent?

Skal teste igjen imorgen, for syntes fortsatt at den var litt svakere enn kontrolltesten.
 
Vis vedlegget 186574 ikke noe stigning her enda desverre, bare noen supersvake streker. Øverste er fra fredag og nederste fra idag. Håper på mer stigning utover uka som kommer :)
Di testene har jeg skikkelig dårlig erfaring med. Blir aldri positive, mens både temp og digital test viser at jeg har el.
 
Hei dere, har et EL-spm.. Noen sier at man bare trenger teste til man får positiv test, og da er EL 24-48 timer etterpå. Andre (som her i tråden) sier at EL først er når testen blir negativ igjen. Hva da med sånne som meg, som får flere dager med positive tester? Forrige svangerskap da gyn til meg at jeg hadde blitt gravid 2. dag med positive tester, så selv heller jeg nok mot første alternativ. For to dager siden fikk jeg like sterke streker. Igår var teststreken definitivt sterkere (på morgenen). På kvelden rev og slet det på venstre side ved livmoren. Idag fikk jeg den testen som er lagt ved. Så hva tror dere, når er EL?? :)
 

Vedlegg

  • 1469345572048632418172.jpg
    1469345572048632418172.jpg
    274,2 KB · Visninger: 29
Her er dagens første el test. Fremdeles ikke positiv, heller lik som i går. Kan den ikke bare bli positiv snart? :confused:
 

Vedlegg

  • 1469353076527.jpg
    1469353076527.jpg
    19,1 KB · Visninger: 31
5bc5c7099df37dcf1e981d0fff9ac6b3


Den øverste er innenfor tidsfristen og er fra idag og de 2 nederste er fra igår. Jeg mener kanskje alle er positive. Men det stå i bruksanvisningen at fra 24/48 timer etter positiv test at det er størst sjanse for å blir gravid. Men gjelder det da fra igår eller idag? Eller ikke før jeg får en negativ test??

Mange spørsmål her da jeg er ny på dette:p
 
5bc5c7099df37dcf1e981d0fff9ac6b3


Den øverste er innenfor tidsfristen og er fra idag og de 2 nederste er fra igår. Jeg mener kanskje alle er positive. Men det stå i bruksanvisningen at fra 24/48 timer etter positiv test at det er størst sjanse for å blir gravid. Men gjelder det da fra igår eller idag? Eller ikke før jeg får en negativ test??

Mange spørsmål her da jeg er ny på dette:p
Lurer på det samme jeg også. ..
 
Di testene har jeg skikkelig dårlig erfaring med. Blir aldri positive, mens både temp og digital test viser at jeg har el.
Akuratt ja.. Venter på svar på blodprøve om jeg har hatt EL så tiden vil vise om det var testene eller kroppen som tuller ;) får prøve noe annet neste pp kanskje :)
 
Back
Topp