⭐ EL-tester juli ⭐

Når på døgnet tester dere? Forventet el ifølge app er på torsdag og alle 3 testene i helger er supersvake.. Begynner å tvile på om jeg har noe effekt av letrozol denne mnd :(
 
Når på døgnet tester dere? Forventet el ifølge app er på torsdag og alle 3 testene i helger er supersvake.. Begynner å tvile på om jeg har noe effekt av letrozol denne mnd :(

Med billigstrimler har jeg testet morgen og kveld, og en midt på dagen et par dager da det var mest stignin:)g. Hadde en helt negativ test morgen, og den ble plutselig sterk på ettermiddagen. Så det svinger fort.. Krysser fingrene for deg
 
Med billigstrimler har jeg testet morgen og kveld, og en midt på dagen et par dager da det var mest stignin:)g. Hadde en helt negativ test morgen, og den ble plutselig sterk på ettermiddagen. Så det svinger fort.. Krysser fingrene for deg
Takk for det :) mulig jeg tester ikveld også bare for å se om det er noe stigning :)
 
Med billigstrimler har jeg testet morgen og kveld, og en midt på dagen et par dager da det var mest stignin:)g. Hadde en helt negativ test morgen, og den ble plutselig sterk på ettermiddagen. Så det svinger fort.. Krysser fingrene for deg
Antydning til litt sterkere strek ikveld så håper den blir sterkere for hver dag fremover nå :)
 
Går å tripper. Tiden går så sent. Er I cd 7 og El er ikke ventet før cd19:meh:. Gikk på letrozol forje måned å da kom den nyaktig samme tid som sist. Men stole ikke på kroppen til at den er I syklusen. Når ville dere begynt å teste etter El?
 
Jeg begynte å teste på dag 9, litt tidlig ;) er på cd 12 idag og litt sterkere streker ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1468258891.994785.jpg

CD 12 idag og venter utolmodig på sterkere streker.. Syns den er svakere ikveld enn i dag tidlig :(
 
Haha ja.forstår ikke så mye av disse el testene. Blir vanskelig å se når jeg har el tenke eg. Ska liksom ikke ha dn før cd19 :hilarious: blir spennende å se på testene frem over.
Når venter du El?
Første mnd med letrozol så vet ikke helt, men ifølge appen jeg bruker skal jeg ha på torsdag. ;) ser ikke helt slik ut ifølge testene, litt sterke streker på morgenen og supersvake på kveldene så sjønner ingen ting jeg ;) får vell bare smøre meg med tolmodighet og håpe el kommer :)
 
Cd 8 .Di to I midten er cd 9 og siste cd 10.tror dere El er rundt hjørnet? Er 9dager til forventet el og har fortsatt å spotter litt :confused:
 

Vedlegg

  • 20160714_130702.jpg
    20160714_130702.jpg
    222,9 KB · Visninger: 64
ImageUploadedByBV Forum1468589597.013122.jpg

Nå gir jeg opp hele el testingen...
 
Hvor sterk skal egentlig en EL-test være for å regnes som positiv? Jeg trodde jeg hadde hatt EL da det var nokså sterkt på fredag og lørdag. Så ble streken svakere søndag og mandag. Testet på morgenurin i dag og da så den slik ut;

ImageUploadedByBV Forum1468829316.663485.jpg


Temp har vært stabil, men hadde et dropp i dag på 0,15.

Jeg lurer på om jeg snart blir sprø
 
Back
Topp