⭐️Septemper 2017⭐️

Blendahvit test i dag 10dp2dt [emoji53] sist fikk jeg svak positiv denne dagen :( kjenner jeg mister motet nå :( [emoji22]
 
Det er fortsatt tidlig da:nailbiting: hvilke tester bruker du?

Off ja jeg håper det er derfor :/ har en del murringer men det er altfor tidlig for mensen også. Jeg bruker babyplan sine tester, di skal være sensitive, men da jeg testet positivt ble di akkurat like som di som ikke var positive så jeg vet ikke helt :/
 
Off ja jeg håper det er derfor :/ har en del murringer men det er altfor tidlig for mensen også. Jeg bruker babyplan sine tester, di skal være sensitive, men da jeg testet positivt ble di akkurat like som di som ikke var positive så jeg vet ikke helt :/
Negative tester er så vondt, skulle virkelig ønske vi alle fikk positive nå! Jeg har hatt flere avbrutte forsøk, og er komt til tredje innsett nå. Vet ikke om jeg orker flere runder om dette ikke går veien:( har ikke testet ennå og skal vente til torsdag. Lykkelig uvitende enn så lenge:p
 
Negative tester er så vondt, skulle virkelig ønske vi alle fikk positive nå! Jeg har hatt flere avbrutte forsøk, og er komt til tredje innsett nå. Vet ikke om jeg orker flere runder om dette ikke går veien:( har ikke testet ennå og skal vente til torsdag. Lykkelig uvitende enn så lenge:p

Off vi hadde også en del Avbrutte forsøk å det er det værste synes jeg! Nå som jeg har satt inn så vet jeg ihvertfall at jeg har en sjangs, men avbrutte forsøk er helt grusomt demotiverende. Når har du test dag?
 
Off vi hadde også en del Avbrutte forsøk å det er det værste synes jeg! Nå som jeg har satt inn så vet jeg ihvertfall at jeg har en sjangs, men avbrutte forsøk er helt grusomt demotiverende. Når har du test dag?
Samme her, hadde ikke forventet å måtte avbryte så det ble litt sjokk første gangen. Torsdag er testdag, men kjenner veldig på testetrangen:nailbiting:
 
Absolutt ingen. Har flere ganger hatt småkramper nede på sidene, men det er helt borte. Vet jo at Lutinus kan gi kvalme, men jeg kjenner ingenting. Hva med deg?

Hadde noen dager med sikkelig kvalme og løs mage(beklager detaljene) men det har roet seg. Har hatt en del murringer fra ca 4 dager og di er der enda... får bare håpe det er et godt tegn men jeg tviler nå :/
 
Hadde noen dager med sikkelig kvalme og løs mage(beklager detaljene) men det har roet seg. Har hatt en del murringer fra ca 4 dager og di er der enda... får bare håpe det er et godt tegn men jeg tviler nå :/
sist jeg var gravid hadde jeg mye murringer i starten, så det kan være et godt tegn. Håpet er ikke ute før evt tanta kommer:)
 
Så kjedelig med negativ test Shiepo[emoji17] Men som sakt så kan det være for tidlig enda[emoji4]
Jeg har ikke turt å teste idag så blir å ta en test i morra på test dagen[emoji4] Er redd for at den ikke er positiv så begynner å planlegge ny runde med alt sammen[emoji28]
 
Så kjedelig med negativ test Shiepo[emoji17] Men som sakt så kan det være for tidlig enda[emoji4]
Jeg har ikke turt å teste idag så blir å ta en test i morra på test dagen[emoji4] Er redd for at den ikke er positiv så begynner å planlegge ny runde med alt sammen[emoji28]

Ja håper inderlig det [emoji53] Var så vanvittig blenda hvit også liksom [emoji849].

Ja skjønner deg godt, planlegger ny syklus i hodet selv allerede, selv om jeg vet at håpet ikke er helt fullstendig ute men [emoji849][emoji4]
 
Er nok over og ut[emoji26] Tørka litt rosa isted og mensmurring på gang[emoji17] og jeg som virkelig trodde det skulle være vår tur nå[emoji26]
 
Tok en test i ettermiddag som jeg glemte litt og kikka på nå:wideyed: Vet den ikke er gyldig; men sååå spent nå!!!
 

Vedlegg

  • IMG_7203.JPG
    IMG_7203.JPG
    495,9 KB · Visninger: 61
Back
Topp