⭐️Septemper 2017⭐️

Endelig!! 12 dpo :)
0f7cb7e4da83851d81bfd3a722d1ea84.jpg
 
Spennende! Kan jo hende du får en svak strek innen tiden i morgen da:D
Fikk en svak strek i dag tidlig, veldig usikker når den er så svak, men ser da noe hvertfall! :rolleyes:
 
Test dag er torsdag for meg. Men negativ i dag også så jeg har gitt opp å håpe på positiv test, nå håper jeg på tidlig mensen[emoji22]

:(
Det er jo lenge til torsdag! Trodde du hadde testdag i dag jeg...

Jeg har skrevet det før, men skriver det igjen. Ikke mist håpet. Forrige gang var det jenter i gruppa mi som ikke fikk positiv test før testdag, og en av jentene fikk ikke før 2 dager etter testdag :wideyed: Så det er fortsatt håp :)
 
Det er jo lenge til torsdag! Trodde du hadde testdag i dag jeg...

Jeg har skrevet det før, men skriver det igjen. Ikke mist håpet. Forrige gang var det jenter i gruppa mi som ikke fikk positiv test før testdag, og en av jentene fikk ikke før 2 dager etter testdag :wideyed: Så det er fortsatt håp :)

Off ja håper det men :/ kjenner det er vanskeligere og vanskeligere å holde motet oppe for hver blenda hvite test [emoji853]
Takk for gode ord [emoji173]️<3
 
Da kom mensen for fult[emoji26] Føler meg helt håpløs og håper jeg virkelig ikke må vente i en evighet før neste prøving[emoji17] Lykke til alle andre[emoji173]️
 
Takk :Heartred planen var å vente, men var så sikker på at den kom til å bli negativ så ville bare få det overståtto_O
Så feil kan man ta :dance008 Håper å følge i dine spor på onsdag!
 
Da kom mensen for fult[emoji26] Føler meg helt håpløs og håper jeg virkelig ikke må vente i en evighet før neste prøving[emoji17] Lykke til alle andre[emoji173]️
:( Så dumt! Lykke til med neste runde!! :Heartred
 
Hvor mange av oss er det som fortsatt venter på å teste? :clock Syntes tiden går så sakte!!
 
Back
Topp