Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er positivEr denne positiv?!
Kanskje el toppen var så kort at du ikke fikk den med på testen. Testene kan også variere etter hvor mye man har drukket, hvor lenge man har holdt seg, når man tester... Fortsett å test for å se hvilken vei det gårNoen formeninger?
Kan da ikke ha hatt EL allerede ???
Kanskje el toppen var så kort at du ikke fikk den med på testen. Testene kan også variere etter hvor mye man har drukket, hvor lenge man har holdt seg, når man tester... Fortsett å test for å se hvilken vei det går
Det var noen som la ut et bilde i en eller annen tråd i mai om hvordan de digitale skal ses ut (finner den ikke nå). Jeg bruker monitor og når jeg fikk max på den så var begge strekene lik.Sterkere i dag. Vil egentlig ikke ha EL før mandag, for da blir termin 1. Mars [emoji14] hehe
Men er det noen "fasit" for hvordan disse digitale testpinnene skal se ut?
Det var noen som la ut et bilde i en eller annen tråd i mai om hvordan de digitale skal ses ut (finner den ikke nå). Jeg bruker monitor og når jeg fikk max på den så var begge strekene lik.
Satser på at EL ikke kommer før tidligst mandag
Har ikke testet rosa/lilla digitale, men den rosa er bare for LH. Du får lete litt i trådene Tror kanskje det var Tigerbaby eller Skvirevippen som la ut om hvordan de digitale skal se ut med strekene.Går vel over uansett, så skal vel overleve slutten av februar og [emoji14] hehe
Hm...kastet selvfølgelig den jeg tok på torsdag, men der var strekene like sterke. Vet ikke om det har noe å si at det var første test? Mulig jeg kjøper den rosa neste gang, for den måler vel kun LH? Brukte jo denne forrige syklus og, men husker ikke hvordan strekene så ut på maks [emoji14]
Får lete litt i trådene
Usikker jeg også... Tenkte først å si negativ, nesten positiv, men så ser det ut som den kanskje er litt mørkere enn kontrollstreken...??Blir veldig usikker her nå...
Jeg har tolket denne som negativ, men hva ville dere tenkt?
FF har satt kryss og mener jeg hadde EL på CD11
Usikker jeg også... Tenkte først å si negativ, nesten positiv, men så ser det ut som den kanskje er litt mørkere enn kontrollstreken...??
Jeg bestilte egentlig de grønne, men tror kanskje ikke de har dem lengre? Fikk ihvertfall disse istedet [emoji14]Usikker jeg også.. syns disse Babyplan-testene ofte SEr vanskelige ut [emoji53]
Ja du får bare fortsette testingaDet som gjør meg litt usikker ja. Hm...var jo mye svakere igjen dagen etter, men så ble den litt sterkere igjen.
For tidlig til at jeg hadde startet med digital og [emoji14]
Får vel bare fortsette å teste litt til for å se. Temping fortsetter jeg med til evnt graviditet er bekreftet