⭐️ IKM uke 27 ⭐️

Havner mest sannsynlig her inne (var egentlig i IKM uke 24, så 25, så 26) da kroppen er treg på stimuleringen.. Oppdaterer eventuelt med IKM dato når jeg vet når EL kommer, og om den kommer ;)
 
Ja, det hadde vært en drøm! :)
Ja !:) her er troa på topp hvertfall:p tr skal være ferdig imorgen å mannen kommer hjem på fredag (pendler) :D å han skal være hjemme i 10 dager, så el BØR være ila di dagene! :-D hva med deg? Har du troa? ;-)
 
Ja !:) her er troa på topp hvertfall:p tr skal være ferdig imorgen å mannen kommer hjem på fredag (pendler) :D å han skal være hjemme i 10 dager, så el BØR være ila di dagene! :-D hva med deg? Har du troa? ;-)
Det høres jo veldig lovende ut da! :D Njææaaeiioo... Ønsket er så stort, og jeg vet at det skal godt gjøres å få det til på første forsøk, så prøver å ikke gire meg opp aalt for mye! Selv om det selvsagt er veeeldig vanskelig merker jeg! :p hehe!
 
Det høres jo veldig lovende ut da! :D Njææaaeiioo... Ønsket er så stort, og jeg vet at det skal godt gjøres å få det til på første forsøk, så prøver å ikke gire meg opp aalt for mye! Selv om det selvsagt er veeeldig vanskelig merker jeg! :p hehe!
Jaaaa. Er vel egentlig dumt å gå å håpe sånn når man vet at det kan ta tid.. men klarer ikke legge ifra meg håpet å gleden over det :D er det deres første?
 
Tr er borte vekk i dag :) Jeg er SÅ klar for å prøve på nr 2 :) Er bare pp1 her også, så jeg er sikkert litt overgira.
 
Det høres jo veldig lovende ut da! :D Njææaaeiioo... Ønsket er så stort, og jeg vet at det skal godt gjøres å få det til på første forsøk, så prøver å ikke gire meg opp aalt for mye! Selv om det selvsagt er veeeldig vanskelig merker jeg! :p hehe!
Det trodde jeg også, at første forsøk var umulig. Slutta på pillen etter over 20 år, aldersmessig noe over middageshøyden og wambang!!! Gravid på første forsøk :D Så det er ikke umulig:happy: Lykke til! Dette er så utrolig spennende!!
 
Lykke til jenter! :)
Håper det klaffer for oss alle denne uka!!

Dere som skal teste etter el, hvilke tester bruker dere? Aldri testa etter el før da jeg ble gravid nesten før vi begynte å prøve med nr.1.
Synes de strimlene virker veldig vanskelig å tyde.. Anbefales feks noen av de digitale clearblue? :)
 
Lykke til jenter! :)
Håper det klaffer for oss alle denne uka!!

Dere som skal teste etter el, hvilke tester bruker dere? Aldri testa etter el før da jeg ble gravid nesten før vi begynte å prøve med nr.1.
Synes de strimlene virker veldig vanskelig å tyde.. Anbefales feks noen av de digitale clearblue? :)
Jeg har brukt strimler fra Billige-Tester.no. Veldig fornøyd med de. Har ikke blitt gravid enda, men har bare brukt de i en pp. Men det var ikke vanskelig å se når den var positiv :)
 
Jaaaa. Er vel egentlig dumt å gå å håpe sånn når man vet at det kan ta tid.. men klarer ikke legge ifra meg håpet å gleden over det :D er det deres første?
Kan være dumt, men det er viktig å ha håpet også da :p Det er forsøk på vår første ja :) så veldigveldig nytt og spennende dette her! :D
 
Back
Topp