⭐️ IKM uke 27 ⭐️

Hei alle fine damer! Vi holder på å flytte, og da fant jeg en hel haug med el-tester!!! Istedet for å kaste dem, tenkte jeg kanskje noen ville ha dem! (Siden jeg ikke trenger dem på en stund! Termin om3mnd)
Gratis selvfølgelig!!! Evt mot porto, men det er ikke så nøye, så lenge noen blir glad for dem! Ta kontakt på pm hvis du er interessert!
Testene er nå sendt avgårde! Masse lykke til, alle sammen!
 
Jeg melder meg inn her. Ikm 6.juli, pp3 :)
 
PP 31, PP3 etter sa
Ikm 05.07
 
Mja, er mest frustrert. Tok en test på torsdag, men den var negativ. Så tror nok bare kroppen er forvirra. Forventer egentlig at tr kommer når som helst:shy:
Åja, ja den er kjip! Hadde sånn en gang i fjor, tr var fire dager forsinka og da hu kom ble hu bare én dag... Skjønte ingenting! Da gikk jeg på p-piller også, så alt skulle i teorien være stabilt. Men så er det jo mye som kan spille inn da - stress osv ;) Håper det stabiliserer seg for deg fort da :)
 
Åja, ja den er kjip! Hadde sånn en gang i fjor, tr var fire dager forsinka og da hu kom ble hu bare én dag... Skjønte ingenting! Da gikk jeg på p-piller også, så alt skulle i teorien være stabilt. Men så er det jo mye som kan spille inn da - stress osv ;) Håper det stabiliserer seg for deg fort da :)
Nå ser det ut til at det er i rute igjen :p I dag kom tre. Så da er jeg tilbake på lista, men med nye datoer. Ikm 9.juli/el 25.juli/pp3.
 
Last edited:
Ny pp på meg! Ikm søndag 10.juli:rolleyes: Pp 2
 
Back
Topp