⭐️ IKM uke 21 ⭐️

Kan settes på TR nå... Kjedelig, men det var bare første pp og vi mister ikke håp ennå!
Åå, så kjedelig.. Håper den sitter neste pp ❤️
 
Såeh, ja. Jeg skulle egentlig vente til i morgen men det ble en test ikveld fordi jeg kjeda meg :hilarious:

Men samme skyggestrek på hele dette forbaska partiet! Vet ikke om det synes på bildet her, men så streken tydelig på ordentlig. Så utrolig irriterende dette er! Syklusdag 32 og 9 eller 14 dpo. Tappen er fremdeles tett lukket og ingen spotting så ser foreløpig ikke ut som om tr nærmer seg heller.

Så vi får bare vente å se. Tester vel i morgen også :hilarious:
Har du fått tatt en ny test :joyful: ?
 
Har du fått tatt en ny test :joyful: ?
Nei, jeg har jobbehelg så jeg rakk ikke teste før jeg dro idag :playful: Skal prøve å få testa ikveld igjen tenkte jeg :nailbiting: Fremdeles ingen tegn til TR, CD33 idag. Litt spennende er det jo, men nå er jeg egentlig bare klar for TR og ny runde:wacky:
 
Nei, jeg har jobbehelg så jeg rakk ikke teste før jeg dro idag :playful: Skal prøve å få testa ikveld igjen tenkte jeg :nailbiting: Fremdeles ingen tegn til TR, CD33 idag. Litt spennende er det jo, men nå er jeg egentlig bare klar for TR og ny runde:wacky:
Da krysser jeg fingrene for enten baby strek i kveld eller TR! Spennende!
 
Da krysser jeg fingrene for enten baby strek i kveld eller TR! Spennende!
Ja, håper jo på en babystrek da :angelic: Skal iallefall ALDRI kjøpe babyplan eller metode sine strips igjen! Har jo vært skyggestreker på alle sammen:android: Må bare få brukt de opp:hilarious:
 
Ja, håper jo på en babystrek da :angelic: Skal iallefall ALDRI kjøpe babyplan eller metode sine strips igjen! Har jo vært skyggestreker på alle sammen:android: Må bare få brukt de opp:hilarious:
Ja virker som mange klager på de. Jeg brukte RFSU test ofte sist, men tok lang tid før det ble god strek på de. Syyyykt svake streker som nesten ikke var synlig selv om digital slo ut. Nå har jeg kjøpt Make sure :happy:
 
Ja virker som mange klager på de. Jeg brukte RFSU test ofte sist, men tok lang tid før det ble god strek på de. Syyyykt svake streker som nesten ikke var synlig selv om digital slo ut. Nå har jeg kjøpt Make sure :happy:
Make sure skal jeg og kjøpe neste gang tenkte jeg! Er jo såå mye klager på alt annet føler jeg :meh: Enten får alle skyggestreker eller så får de jo aldri strek :happy8
 
Make sure skal jeg og kjøpe neste gang tenkte jeg! Er jo såå mye klager på alt annet føler jeg :meh: Enten får alle skyggestreker eller så får de jo aldri strek :happy8
Får håpe Make sure er bedre :happy: men spørs om jeg får testa de denne runden. Er 8dpo i dag, og merker ikke noe spesielt enn så lenge hvert fall.
 
Får håpe Make sure er bedre :happy: men spørs om jeg får testa de denne runden. Er 8dpo i dag, og merker ikke noe spesielt enn så lenge hvert fall.
Ja, satser på det :joyful:

Hååper du får testa de denne runda da! Når begynner du å teste? :nailbiting:
 
Ja, satser på det :joyful:

Hååper du får testa de denne runda da! Når begynner du å teste? :nailbiting:
Planen er å vente til IKM neste helg, se om TR dukker opp til forventet tid lørdag eller søndag. Men mulig jeg sprekker og tar en test til onsdag :playful: da er jeg 11dpo og har hjemmekontor. Så da har jeg tid til å teste, pluss at da burde en test kunne slå ut positivt. Men tror ikke jeg er gravid egentlig, derfor jeg helst vil vente. Så slipper jeg å "sløse" tester og bli skuffa når den blir blenda :playful:
 
Planen er å vente til IKM neste helg, se om TR dukker opp til forventet tid lørdag eller søndag. Men mulig jeg sprekker og tar en test til onsdag :playful: da er jeg 11dpo og har hjemmekontor. Så da har jeg tid til å teste, pluss at da burde en test kunne slå ut positivt. Men tror ikke jeg er gravid egentlig, derfor jeg helst vil vente. Så slipper jeg å "sløse" tester og bli skuffa når den blir blenda :playful:
Du er god hvis du holder ut så lenge! :joyful: Men ja, jeg føler deg på den at det føles ut som sløsing med tester når man ikke har på følelsen at det gikk. Men 8dpo er enda tidlig! Jeg håper for deg:love017
 
Du er god hvis du holder ut så lenge! :joyful: Men ja, jeg føler deg på den at det føles ut som sløsing med tester når man ikke har på følelsen at det gikk. Men 8dpo er enda tidlig! Jeg håper for deg:love017
Ja vi får se :happy: både på testinga og om det gikk denne runden eller ikke :playful: Sist hadde jeg festeblødning 8dpo. Har hatt symptomer eller tegn i begge svangerskap før IKM, så om jeg ikke får noe nå etter hvert så ser det nok dårlig ut for min del. Men var jo første ordentlige PP nå etter MA, så ikke så rart om det ikke gikk med en gang liksom.

Men blir spennende å se hva som skjer de neste dagene, både for deg og for meg :happy:
 
Her er det ikke mer baby. Men spørsmål: jeg har en app der jeg legger inn mensen, eggløsning osv, P.C heter den (Period Calendar).
Jeg må vel trykke inn på at jeg ikke er mer gravid, blødning begynte i går, regnes dette da som en forsinket menstruasjon? Var ifg beregninger 4+1 i går, men som dere ser er det ikke mer strek her.

Kan jeg nå regne med eggløsning igjen om ca 14 dager (fra i går) som vanlig, eller blir ting i ubalanse nå?

Føler meg så slem. Føler jeg har drept søsken til babyen min - selv om min tolkning av angrepille er kun at den hindrer eller forskyver en EL. Så, at det ble befruktning er jo et mirakel. Om det var angrepillen eller at fosteret ikke skulle vokse opp får jeg jo ikke vite.

Men hva skjer fremover nå liksom..?
 

Vedlegg

  • 97E6B91D-2348-4C46-A900-53E5721B0A4F.jpeg
    97E6B91D-2348-4C46-A900-53E5721B0A4F.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 38
Og akkurat i det jeg rakk å sette korken på en digital-test så kom selvfølgelig TR. Ikke overraskende lyste det da «ikke gravid» mot meg noen minutt etterpå :meh: Yayy

Jaja, like greit å endelig være i gang med PP2 da. Det er så kjedelig å bare gå og vente :wacky:
 
Og akkurat i det jeg rakk å sette korken på en digital-test så kom selvfølgelig TR. Ikke overraskende lyste det da «ikke gravid» mot meg noen minutt etterpå :meh: Yayy

Jaja, like greit å endelig være i gang med PP2 da. Det er så kjedelig å bare gå og vente :wacky:
Awww kjipt! Men så er du i det minste i gang med ny PP. Håper den sitter neste gang :Heartred
 
Awww kjipt! Men så er du i det minste i gang med ny PP. Håper den sitter neste gang :Heartred
Krysser fingrene for oss begge! Nå kan jeg iallefall ta meg noen drinker på jentetur :hilarious:
 
Back
Topp