⭐️ IKM uke 21 ⭐️

Negativ test 12 dpo, og fortsatt negativ i dag IKM, men ingen TR ennå og ingen symptomer som jeg vanligvis får rett før TR. Er veldig forvirra :banghead:
Helt likt her, bare jeg er 12 dpo i dag og IKM i morgen/lørdag….
 
Negativ test 12 dpo, og fortsatt negativ i dag IKM, men ingen TR ennå og ingen symptomer som jeg vanligvis får rett før TR. Er veldig forvirra :banghead:
Skjønner godt du blir forvirra! Det er jeg og :pompus:
 
Heisann
Har ikke meldt meg inn her siden jeg ikke er aktiv prøver…
I går skulle mensen komme. Jeg tok angrepille den 10 mai, og det var rundt den tiden appen min sa at det var høy fertilitet.
Men til tross for angrepille kom ikke mensen i går, og en positiv test lyste mot meg.

Dette er langt fra ideelt, siden det kun er 8 mnd siden keisersnitt, men når selv ikke angrepillen stoppet «det» så er det vel «ment to be». Kjenner jeg føler meg veldig alene, og trenger et fellesskap, en termingruppe.

Håper på positive tester her for så mange som mulig :Heartbigred
Håper vi sammen kan stå i en februar termingruppe.

+ og to strips tatt i går, digital uke og strips i dag tidlig.
 

Vedlegg

  • 60933694-9D7E-49C4-A5BB-19B072A6FB23.jpeg
    60933694-9D7E-49C4-A5BB-19B072A6FB23.jpeg
    267,8 KB · Visninger: 53
  • 53012F5C-E352-4D57-9D88-D31D4F031A1B.jpeg
    53012F5C-E352-4D57-9D88-D31D4F031A1B.jpeg
    263,7 KB · Visninger: 52
Hmmm....nå skjønner jeg ingen ting. I formiddag kom bittelitt antydning til lys fersken spot som bare syntes på papiret. Så etter noen timer kom blod og jeg trodde TR kom. Men nå er det plutselig bare lys spot igjen. Hva skjer tro? TR pleier aldri å bli borte sånn igjen så nå lurer jeg på hva det blodet var.
Blir så forvirra av denne kroppen denne runden. Ingenting er som det pleier.
 
Heisann
Har ikke meldt meg inn her siden jeg ikke er aktiv prøver…
I går skulle mensen komme. Jeg tok angrepille den 10 mai, og det var rundt den tiden appen min sa at det var høy fertilitet.
Men til tross for angrepille kom ikke mensen i går, og en positiv test lyste mot meg.

Dette er langt fra ideelt, siden det kun er 8 mnd siden keisersnitt, men når selv ikke angrepillen stoppet «det» så er det vel «ment to be». Kjenner jeg føler meg veldig alene, og trenger et fellesskap, en termingruppe.

Håper på positive tester her for så mange som mulig :Heartbigred
Håper vi sammen kan stå i en februar termingruppe.

+ og to strips tatt i går, digital uke og strips i dag tidlig.
Gratulerer så masse! Dette kommer til å gå kjempefint ❤️ Jeg ble gravid med nr to da nr en var 7 mnd, og de har såå mye glede av hverandre :love017

Foreløpig er det vel bare Totoro som er så heldig å få positiv test, vi andre venter fremdeles eller har fått TR ❤️ Håper vi blir flere som følger med inn i februar-gruppa etterhvert :shy:
 
Hmmm....nå skjønner jeg ingen ting. I formiddag kom bittelitt antydning til lys fersken spot som bare syntes på papiret. Så etter noen timer kom blod og jeg trodde TR kom. Men nå er det plutselig bare lys spot igjen. Hva skjer tro? TR pleier aldri å bli borte sånn igjen så nå lurer jeg på hva det blodet var.
Blir så forvirra av denne kroppen denne runden. Ingenting er som det pleier.
Så rart! Hva kan det ha vært tro? Merkelig.. Så irriterende med syklus-krøll!
 
Malle86, Stjernest0v, Bellabanana, Hæppi og Stiiine89, hvordan går det med dere? Husker ikke helt om dere har skrevet hvordan dere ligger an i løypa nå :love2
 
Ny test idag, fremdeles negativ med irriterende skyggestrek :meh: CD31 idag. Forventet mens var mellom CD28-30. Må bare få brukt opp disse teite babyplan-testene så jeg kan få kjøpt nye fra et annet merke:wacky:
 
Ny test idag, fremdeles negativ med irriterende skyggestrek :meh: CD31 idag. Forventet mens var mellom CD28-30. Må bare få brukt opp disse teite babyplan-testene så jeg kan få kjøpt nye fra et annet merke:wacky:
Kan jo hende el var litt senere enn du trodde? :happy:
 
Kan jo hende el var litt senere enn du trodde? :happy:
Ja, i beste fall hadde jeg el sist torsdag for da hadde jeg også en liten runde med el-slim, og er da 8 dpo idag :shy: Så det er jo lov å håpe at det er det som har skjedd!
 
Blir ikke klok...nå er det knapt mulig å se antydning til spotting mer heller. Hadde i utgangspunktet IKM i dag på syklusdag 25 for min mens har aldri kommet senere enn syklusdag 25. Og vanligvis spotter jeg noen dager i forveien. Spottinga lot vente på seg og starta ikke før på formiddagen på syklusdag 24. Litt blødning kom noen få timer etterpå for så å gå over til spotting igjen, som nå i dag er tilnærma borte igjen.

Er kvalm i bølger gjennom døgnet så det kommer og går litt. Har hatt halsbrann hver dag i 3 dager nå og jeg er så sykt trøtt. I dag sov jeg 5 timer i strekk midt på dagen og var fortsatt sykt trøtt og slapp etterpå.

Det er jo ikke normalt å være i så dårlig form.
 
Blir ikke klok...nå er det knapt mulig å se antydning til spotting mer heller. Hadde i utgangspunktet IKM i dag på syklusdag 25 for min mens har aldri kommet senere enn syklusdag 25. Og vanligvis spotter jeg noen dager i forveien. Spottinga lot vente på seg og starta ikke før på formiddagen på syklusdag 24. Litt blødning kom noen få timer etterpå for så å gå over til spotting igjen, som nå i dag er tilnærma borte igjen.

Er kvalm i bølger gjennom døgnet så det kommer og går litt. Har hatt halsbrann hver dag i 3 dager nå og jeg er så sykt trøtt. I dag sov jeg 5 timer i strekk midt på dagen og var fortsatt sykt trøtt og slapp etterpå.

Det er jo ikke normalt å være i så dårlig form.
Spennende! Skal du ta en test? :D
 
Blir ikke klok...nå er det knapt mulig å se antydning til spotting mer heller. Hadde i utgangspunktet IKM i dag på syklusdag 25 for min mens har aldri kommet senere enn syklusdag 25. Og vanligvis spotter jeg noen dager i forveien. Spottinga lot vente på seg og starta ikke før på formiddagen på syklusdag 24. Litt blødning kom noen få timer etterpå for så å gå over til spotting igjen, som nå i dag er tilnærma borte igjen.

Er kvalm i bølger gjennom døgnet så det kommer og går litt. Har hatt halsbrann hver dag i 3 dager nå og jeg er så sykt trøtt. I dag sov jeg 5 timer i strekk midt på dagen og var fortsatt sykt trøtt og slapp etterpå.

Det er jo ikke normalt å være i så dårlig form.
Kan det være festeblødning? Har selv ikke hatt deg, men mener å ha lest at det kan skje mellom 1 uke før men, til ca når forventet mens.
 
Back
Topp