⭐️⭐️ IKM uke 30 ⭐️⭐️

Nå begynner jeg faktisk å bli ganske spekt.. Selv om jeg tror der blir TR på meg denne mnd, så vet man jo aldri. En uke igjen til min IKM:D
 
Nå begynner jeg faktisk å bli ganske spekt.. Selv om jeg tror der blir TR på meg denne mnd, så vet man jo aldri. En uke igjen til min IKM:D

Har på følelsen at tr melder sin ankomst her også :p en uke til IKM nå ;) 4 dager til jeg skal teste :D
 
Ustabile sykluser etter ma, men tror jeg hører hjemme her. De siste to dagene har jeg vært overbevist om at det har klaffet. Blir spennende dette! Ikm mellom mandag og fredag neste uke regner jeg med. Usikker på når El var, men tror onsdag... hvor tidlig kan jeg teste? :)

Edit, feil uke. Uke 31 er jeg :p
 
Ikm i dag. Enda ikke noe (kryssr fingre for at den ikke kommer) Kommer som regel på morgenen. Hater dette å ikke vite om jeg er gravid eller ikke. Får sent positiv test.
 
Ikm i dag. Enda ikke noe (kryssr fingre for at den ikke kommer) Kommer som regel på morgenen. Hater dette å ikke vite om jeg er gravid eller ikke. Får sent positiv test.

Har du testet idag eller er det ikke noe vits? :) krysser fingrene for deg!! :D
 
Regner ikke med jeg fikk el denne mnd, venter på svar fra blodprøver jeg tok. Så da regner jeg ikke med TR heller kommer på torsdag..
 
image.jpeg
image.jpeg


10/11 DPO idag, å selv om jeg syns disse testene var svak i forhold til di første jeg tok så sier jeg meg gravid! :p
 
Ikm idag og blenda test.. Regner ikke med jeg har hatt el denne pp..
 
Back
Topp