⭐️⭐️ IKM uke 30 ⭐️⭐️

Oppdatering: fikk utslag på strimmeltest men blødning er startet i natt, 6 dager over IKM. Kramper og koagler:(
 
Last edited:
Hehe, jeg begynte å teste 3dpo jeg :p er litt teit det pga at egget ikke fester seg før dag 5-6 ;) Jeg har 2 gutter på 3 og snart 2 år :D prøveperioden er spennende uansett resultat og jeg lærer stadig noe nytt om kroppen min :D jeg er også en tappetaffser :p

Nå lurer jeg veldig på det med tappetafsing :)) Hva kjenner du etter og hva sier det deg?
 
Nå lurer jeg veldig på det med tappetafsing :)) Hva kjenner du etter og hva sier det deg?

Hos meg er livmortappen oppe og åpen ved tr, den et åpen fram til EL har vært! Etter EL er den lukket og nede. Den gir meg svar på om jeg har hatt EL og om jeg får tr :) er veldig vanskelig å forklare syns jeg :p
 
Hos meg er livmortappen oppe og åpen ved tr, den et åpen fram til EL har vært! Etter EL er den lukket og nede. Den gir meg svar på om jeg har hatt EL og om jeg får tr :) er veldig vanskelig å forklare syns jeg :p
Ok, jeg tror jeg skjønner. Tror min var nede og lukket rett før ikm forrige gang. Syntes det var litt rart, for jeg har ikke merket den sånn tidligere! Men så hadde jeg jo født (uke 20, hjertefeil :( ) bare 5 uker før tr kom igjen også da, så jeg trodde kanskje det hadde med det å gjøre.
 
Ok, jeg tror jeg skjønner. Tror min var nede og lukket rett før ikm forrige gang. Syntes det var litt rart, for jeg har ikke merket den sånn tidligere! Men så hadde jeg jo født (uke 20, hjertefeil :( ) bare 5 uker før tr kom igjen også da, så jeg trodde kanskje det hadde med det å gjøre.

Huffdå :( det er individuellt hvordan tappen er hos enkelte.. Jeg har født 2 ganger så jeg vet at tappen min ikke er en fasit lenger pga jeg har en liten åpning nå uansett hvor jeg er i syklusen.. Men jeg prøver å bli kjent med den på nytt :)
 
Huffdå :( det er individuellt hvordan tappen er hos enkelte.. Jeg har født 2 ganger så jeg vet at tappen min ikke er en fasit lenger pga jeg har en liten åpning nå uansett hvor jeg er i syklusen.. Men jeg prøver å bli kjent med den på nytt :)
Min var veeeldig langt nede nå før IKM! Merkelige greier... Uka før var den ikke det. Og nå (etter tr) finner jeg den ikke i det hele tatt. Hmm. Tror ikke jeg skal pønske for mye på dette kjenner jeg! :)
 
Hei, jeg har vært syk så har ikke fått oppdatert her :(
Må lese gjennom i morgen! Håper det har blitt mange gravide! Her kom TR :(
 
:sorry: Nei, her var det mange triste greier! Her kom TR på dagen. Det er tross alt bedre enn først å få positive streker, for så å blø. Synes veldig synd på dere!



❃Mandag 25.juli❃

❃Tirsdag 26.juli❃

❃Onsdag 27.juli❃
Bittelillelykkeliten - PP 3
DLK - PP 17
supermomma

❃Torsdag 28.juli❃
Onskebarn - PP 7
Sanity
Kristinawe

❃Fredag 29.juli❃

❃Lørdag 30.juli❃

❃Søndag 31.juli❃
MinnieMus - PP 2



♡ GRAVID ♡
charmiiss

♧ TR ♧
MammaEva91
CurlyGirl
Lilla-87
Frk.Tåkeland <3

♤ Forbi IKM?! ♤
Pixxi (mistet?)
om0516 (mistet?)

♢ Ikke oppdatert ♢
 
Oppdatering: fikk utslag på strimmeltest men blødning er startet i natt, 6 dager over IKM. Kramper og koagler:(
Jeg fikk også kramper og koagler denne pp. Nå har jeg hatt to sa'er på rad:( Det tærer på, så jeg føler med deg.
 
Gratulerer til Charmiss!
Kun EN gravid denne uken? Så en tråd for forrige mnd der nesten halvparten av prøverne ble gravide. Hadde vært interessant å lage statistikk basert på prøverne her inne, og hvor mange som blir gravid. Har aktive prøvere (oss som bruker forum, tester, apper etc) mer eller mindre sjans til å bli gravid enn de som prøver men "lar det skje når det skjer" tro? Hmm... Noe for forumsansvarlige dette kanskje?
 
Gratulerer til Charmiss!
Kun EN gravid denne uken? Så en tråd for forrige mnd der nesten halvparten av prøverne ble gravide. Hadde vært interessant å lage statistikk basert på prøverne her inne, og hvor mange som blir gravid. Har aktive prøvere (oss som bruker forum, tester, apper etc) mer eller mindre sjans til å bli gravid enn de som prøver men "lar det skje når det skjer" tro? Hmm... Noe for forumsansvarlige dette kanskje?
Jeg har registrert det samme så jeg var inne og sjekka litt. Det totale gjennomsnittet er ca. 25 % mener jeg å huske. Så da er det ganske likt som de sier med 20 % sannsynlighet for å bli gravid hver mnd.
 
Ja er sært :p jeg mistet dessverre :(
 
Back
Topp