⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Ååå, så kjedelig!! Men godt at kroppen fungerer som den skal :)
Ville enten ha to streker eller TR, så er fornøyd jeg. Krysser fingrene for neste mnd :D
 
Da røyk jeg på en test. :oops: he he hadde positiv el test 15 juni så er litt tidlig ut.
acb7ad273f24379650b29e87ad89cef8

Testet igjen? Synes sa virkelig jeg ser noe her? Ikke så mye farge, men kan jo bli det!
 
Jeg er tom for graviditetstester men jeg tok en eggløsningstest nå bare for gøy. Den ble positiv! Ikm på torsdag!! Kan dette være et positiv tegn?? :D
 
Jeg er tom for graviditetstester men jeg tok en eggløsningstest nå bare for gøy. Den ble positiv! Ikm på torsdag!! Kan dette være et positiv tegn?? :D

Det høres ut som et positivt tegn syns jeg :) Krysser fingrene for det!!
Noen symptomer??
 
Jeg og mannen skal inn for samtale ang. inseminasjon i morgen, og er veldig spente på morgendagen :)
Fikk henvisning til IVF i Haugesund, ikke senere enn 07. mars 2017.. Veldig lang ventetid, så vi får håpe inseminasjonen virker for oss!!
 
TR :(
 
Jeg og mannen skal inn for samtale ang. inseminasjon i morgen, og er veldig spente på morgendagen :)
Fikk henvisning til IVF i Haugesund, ikke senere enn 07. mars 2017.. Veldig lang ventetid, så vi får håpe inseminasjonen virker for oss!!
Masse lykke til!
 
Mensen i dag :mad: en dag før forventet.. Vet at vi treffer hver PP, så det er så irriterende at det ikke funker...
 
Må neste legge ut bilde her også - kun svak skyggestrek innen 5 min, men da jeg kom ut av dusjen ti minutter senere, fikk jeg denne testen - hva tror dere? 12 dpo, ikm i morgen, pp 1.
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    204,8 KB · Visninger: 69
Back
Topp