⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Jeg er alt fra 11 dpo - 8 dpo tok test i dag som var negativ, men har så sykt mange symptomer. Kom litt ut av syklusen min da jeg begynte å blø 1,5 uke før jeg skulle ha mensen sist. Vi hadde hoppet av i svingen ett par ganger og 6 dpo spottet jeg brun utflod i 5 dager og deretter kom mens, så var veldig usikker på eggløsningen nå som vi skulle begynne å prøve. Er veldig spendt på den kommende uka☺️ Jeg lurer på om man kan innbilde seg alle disse symptomene som hyppig vannlatning og sykt trøtthet. Har også noe murring i livmor og noe verkene bryst. I dag også tørste og hodepine. Overanalyserer
 
4-5dpo og går på crinone for første gang. Er spent på om det gjør susen, men har ingen høye forhåpninger.
 
Mensen allerede, på dag 24 liksom :dead:
 
Da røyk jeg på en test. :oops: he he hadde positiv el test 15 juni så er litt tidlig ut.
acb7ad273f24379650b29e87ad89cef8
 
Da røyk jeg på en test. :oops: he he hadde positiv el test 15 juni så er litt tidlig ut.
acb7ad273f24379650b29e87ad89cef8


Skjønner jeg godt :) Har heldigvis ingen tester denne måneden. Har bestemt meg for å leve så normalt som mulig, og prøve for alt i verden og ikke tenke på det mer :p Haha..
 
ikm 29/6 pp5
håper virkelig det klaffer denne gangen. Har vært så rar i magen de siste 4 dager, men det er jo alt for tidlig, så nok bare fantom symptomer. :rolleyes: Men men... Det er lov å håpe. :sign17:sign19
 
ikm 29/6 pp5
håper virkelig det klaffer denne gangen. Har vært så rar i magen de siste 4 dager, men det er jo alt for tidlig, så nok bare fantom symptomer. :rolleyes: Men men... Det er lov å håpe. :sign17:sign19

Lagt til på listen :) La oss ikke håpe det er fantom symptomer, men gravid symptomer :D Lykke til!
 
Nei og nei :/ Sikker på det var menstruasjonen som kom nå da, og ikke festeblødning? :D

He he, nei altså det stoppet helt opp igjen, ikke noe mer blødning i dag. Så har jo sånn et dumt lite håp... Men var nok bare spotting, er vel fåtallet som opplever festeblødning?
 
Jeg hadde antakelig festeblødning sist. Kom i hvert fall litt blod på papiret noen (husker ikke hvor mange) dager etter EL :) Krysser fingrene for deg!

Jeg har ikke hatt merkbart EL-slim denne måneden, så aner ikke hvor mange DPO jeg er. Litt kjipt... Lovte meg selv ikke å ta helt av og begynne med EL-testing eller temping igjen, men vi får nå se ;)
 
Jeg har IKM søndag 3. juli, men skal på noe sosiale tilstelninger med alkoholservering den helga, så jeg kommer til å teste torsdag i alle fall. Og sikkert fredag og lørdag og søndag ;)
Jeg pleier ikke ha symptomer før rundt IKM, men hadde litt mensmurring i dag, 5 dpo. Og jeg har ikke hatt de superømme puppene jeg pleier å ha et par dager etter EL.
 
I dag har jeg skikkelig humørsvigninger og stikking i puppa. Usikker på IKM alt i fra i morgen 26-29 juni. Sikkert bare Hormonell før mensen, pleier å være det dagen før mens. Testet negativ i dag, med billigtest.
 
Da kom TR her, så da vet jeg hvertfall at kroppen fungerer som den skal igjen :)
 
Back
Topp