❤ IKM uke 17 ❤

Her er jeg også [emoji197]
Vi skal være på hytta rundt el. så jeg må vel være rett frem og hive folk ut av huset en halvtimes tid om dagen for å lage baby [emoji14] ikke sikkert jeg får skravlet derfra siden mobildekninga har brukt å være søppel.
Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3
 
Her er jeg også [emoji197]
Vi skal være på hytta rundt el. så jeg må vel være rett frem og hive folk ut av huset en halvtimes tid om dagen for å lage baby [emoji14] ikke sikkert jeg får skravlet derfra siden mobildekninga har brukt å være søppel.
Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3

Hehe! Da må de kastes ut ja :p Masse lykke til :)
 
Her er jeg også [emoji197]
Vi skal være på hytta rundt el. så jeg må vel være rett frem og hive folk ut av huset en halvtimes tid om dagen for å lage baby [emoji14] ikke sikkert jeg får skravlet derfra siden mobildekninga har brukt å være søppel.
Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3

Stemmer for å kaste ut de andre ja:p
 
Her er jeg også [emoji197]
Vi skal være på hytta rundt el. så jeg må vel være rett frem og hive folk ut av huset en halvtimes tid om dagen for å lage baby [emoji14] ikke sikkert jeg får skravlet derfra siden mobildekninga har brukt å være søppel.
Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3
Jeg har eggløsning i påskeferien å skal også på hyttetur! Heldigvis har vi muligheten til å ligge i en gjestehytte for oss selv, men kjenner det hadde vært med optimalt å vært hjemme.
 
Vel, har nettopp oppdaget min første kjemiske og har begynt å blø. Nå er jeg sabla klar for januar 2018 baby altså!

-Alle gode ting er 3?[emoji173], pp4, EL ca 15/4, ikm 29/4
 
Her er jeg også [emoji197]
Vi skal være på hytta rundt el. så jeg må vel være rett frem og hive folk ut av huset en halvtimes tid om dagen for å lage baby [emoji14] ikke sikkert jeg får skravlet derfra siden mobildekninga har brukt å være søppel.
Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3
Lykke til! xsmile5 Selv er vi hos mannen sine besteforeldre rundt EL..sover heldigvis i en annen etasje Har dere fortalt at dere prøver til de dere er sammen med på hytta?
 
Lykke til! xsmile5 Selv er vi hos mannen sine besteforeldre rundt EL..sover heldigvis i en annen etasje Har dere fortalt at dere prøver til de dere er sammen med på hytta?
Joda, familien min vet at vi prøver så vi får nok ingen sure miner for å hive folk ut for at vi skal lage baby [emoji4]
 
Pp8, 2 barnet. Ikm onsdag 26.4 eller torsdag 27.4. EL 12/4 tror jeg. Påskeferie med hele storfamilien, så vi får planlegge litt i forkant. :)
 
Pp8, 2 barnet. Ikm onsdag 26.4 eller torsdag 27.4. EL 12/4 tror jeg. Påskeferie med hele storfamilien, så vi får planlegge litt i forkant. :)

Satt deg på 27.04 jeg da :)
Lykke til denne pp, håper dere får sneket inn litt aksjer til tross for at hele familien er på tur :)
 
Jeg har hatt min første (som jeg vet) kjemiske graviditet. Startet og blø i går kveld og har blødd mye i natt og hatt ganske vondt. Kjenner smertene har lettet litt og blødningen er nå som en vanlig mens. Håper dette betyr at syklusen vil bli som normalt også denne mnd! Klandrer meg selv for å ha mistet siden jeg valgte å ta GU og celleprøve forrige mandag.. ikke noe å få gjort med nå uansett. Håper bare kroppen ordner alt selv og at syklusen ikke tuller. Var jo ikke langt på vei, for har egentlig ikm i dag.
 
Er på CD 5 idag etter sa. I går trengte jeg bare truseinnlegg, så håper jeg er helt ferdig å blø i dag[emoji4] jeg skal teste etter EL denne mnd, men har aldri gjort det før! Er det sånn at det er best å teste på ettermiddag/kveld? Og når er det lurt å begynne å teste? Venter ikke EL før rundt 13-15 april ca, så kan vel vente litt?[emoji12]
 
Er på CD 5 idag etter sa. I går trengte jeg bare truseinnlegg, så håper jeg er helt ferdig å blø i dag[emoji4] jeg skal teste etter EL denne mnd, men har aldri gjort det før! Er det sånn at det er best å teste på ettermiddag/kveld? Og når er det lurt å begynne å teste? Venter ikke EL før rundt 13-15 april ca, så kan vel vente litt?[emoji12]


Krysser fingrene for at du er helt ferdig nå!
Det anbefales å begynne på CD10 hvis du har en normal syklus på 28 dager tror jeg, men hvis du ikke har peiling på når den er hadde jeg testa litt tidligere. Tråkig å gå glipp av den :) Jeg tester hver morgen, og når den er nesten positiv tester jeg også på kvelden. Tester til den er helt negativ igjen :)
 
Back
Topp