Her er juni jentenes viktigste tråder Om det er noe dere ønsker å ha med eller etter hvert som det kommer andre ting så si ifra så fører jeg det inn
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaa det er genialt du kan jo legge igjen noen innlegg ler så jeg griner av måten du forklarer på har ikke kommet over "here comes the motherloader" enda xDhva med en humortråd? kan legge inn vitser, morsome klipp og andre ting som kan gi en god latter?
vi gravide damer er jo hefitge i humøret så regner med at humoren sitter ille løst og så
jaa det er genialt du kan jo legge igjen noen innlegg ler så jeg griner av måten du forklarer på har ikke kommet over "here comes the motherloader" enda xD
Man kan ærlig talt aldri bli for gammel for sånt Jeg er vokst opp med en bestemor som lager kjønnsorganer på pepperkaker for å lære oss anatomi og sexualundervisning så jeg er vel blitt ganske skrudd selv XDhehe, vell nå er jeg en go blanding av sunnmøring og nordlænning, ekte bygdis, så lite er tabubelagt i mitt ordforråd, og en ganske ramsalt dårlig humor ja gubben er jo nord trønder så kan vell ikke bli værre
men ingen blir vell helt for gammle for tiss, bæsj å promp humoren? selv om alle sier dem er det hehe
Man kan ærlig talt aldri bli for gammel for sånt Jeg er vokst opp med en bestemor som lager kjønnsorganer på pepperkaker for å lære oss anatomi og sexualundervisning så jeg er vel blitt ganske skrudd selv XD
Da kan du få den ære av å lage denhaha dæven sånn bestemor ville jeg også hatt! hele familien har veldi godt forhold og prater løst om alt hehe, å om pappa har fått seg en dram eller 3 så kommer noen hinsides historier om alt fra homsesex til negerkuker
livet skal jo være morro
nei det hadde vert bra med en morrotråd, bare for å præka mannsjit
Vi har håndarbeidstråd (hobbytråden), termintråd, kostholdtråd eller en link til mardirektorates kostholdsråd for gravide men du må gjerne starte en tråd for matoppskrifter, kvalme, tippetråd osv det er flotte forslagUtstyrstråd. Termintråd. Tippe på kjønn tråd. Hva kan vi spise tråd. Hva hjelper mot kvalme tråd. Håndarbeidstråd. Mat oppskrifter tråd. Barnevogn tråd.
Termin 8 Juni 2014