❤️IKM uke 18 ❤️

Hei :Heartred Hvordan går det med dere? Hvordan dpo er dere og når tenker dere å teste?

Selv er jeg 6 dpo. Håper jeg klarer å holde meg til minimum 8-9 dpo før jeg påbegynner testinga. Det er jo ikke akkurat lett... :hilarious: Og når jeg først begynner er jeg vanskelig å stoppe - da er testekjøret i gang! :laughing002
Jeg vet ikke helt hvor i dpoland jeg er da dette er første syklusen på 2 år det har vært kluss. Høy BBT under mens, FF finner ikke eggløsning selv om jeg vet jeg har hatt det, og tenker den kom en del tidligere enn normalt. Kroppen kjennes rar ut, tempen lever sitt eget liv , det er en litt varm/brennende følelse litt nederst i magen, småkvalm, kjenner på noe i korsryggen, amper, mye minner om da jeg gikk gravid med min sønn. Puppene oppfører seg heller ikke normalt... tok derfor en cb test, som muligens var svakt positiv... eller hva nå den streken var... kjøpte nye tester fra metode som jeg synes ser helt blank ut.. så da forventer jeg egentlig mensen etter hvert :laughing002
 
IMG_1910.jpeg
Tror jeg skimter noe svakt her, men det er sikkert ønsketenkning :laughing002 8 dpo og spotter litt, så da regner jeg med TR dukker opp snart
 
Har du kort lutealfase til vanlig siden du tror TR kommer så tidlig? Hvis ikke ville jeg heller tenkt festeblødning 8 dpo
Vanligvis bare 10 dager :( Andre syklus med wild yam i håp om å øke med ett par dager, men ingen effekt forrige syklus. Vant til å spotte 2-3 dager før TR kicker inn for fullt :smiley-ashamed004
 
Vanligvis bare 10 dager :( Andre syklus med wild yam i håp om å øke med ett par dager, men ingen effekt forrige syklus. Vant til å spotte 2-3 dager før TR kicker inn for fullt :smiley-ashamed004
Anbefaler å snakke med gynekolog hvis du ikke har gjort det. Hvis du har råd til å gå privat kan det være lurt for å slippe ventetid. Så får du progesteronstøtte
 
Hva i alle dager. Nå spotter jeg brunt 6 dpo. Pleier nesten hver gang å spotte en dag eller to før mensen, men nå er det 7 dager til den er "ventet". Jeg er kun på syklusdag 17 og aldri har det kommet så tidlig som dette. Enten er syklusen min helt på bærtur eller så kanskje (og forhåpentligvis) er det noe annet på gang :joyful:
 
Anbefaler å snakke med gynekolog hvis du ikke har gjort det. Hvis du har råd til å gå privat kan det være lurt for å slippe ventetid. Så får du progesteronstøtte
Vi tenker å prøve noen måneder til, ikke hastverk selv om vi er utålmodig, og så skal fastlege henvise videre hvis det ikke blir noe spire før den tid :shy: Men for noen sitter det jo selv med kort lutealfase, så lever i håpet litt til :Heartred
 
Måtte visst få utløp for testetrangen i dag. Men er bare 8 dpo så den var selvfølgelig blenda :p Litt murringer de tre siste dagene, og veldig såre pupper i dag og i går. Håper det er gode tegn :shy:
 
Er det noen som har opplevd å hatt en regelmessig syklus over flere måneder for å plutselig få en mye kortete syklus? Google forteller meg ingenting, men jeg er litt nysgjerrig på hva som kan forårsake det… gikk ifra 32/34 dager sykluser, til å nå plutselig bare ha 27…?
 
Er det noen som har opplevd å hatt en regelmessig syklus over flere måneder for å plutselig få en mye kortete syklus? Google forteller meg ingenting, men jeg er litt nysgjerrig på hva som kan forårsake det… gikk ifra 32/34 dager sykluser, til å nå plutselig bare ha 27…?
Det blir vel bare kalt en variant innen normalvariasjonen..? at vi ikke er maskiner, men hormonstyrt som i sin tur er ømfintlig for endringer både internt i kroppen vår og eksternt som kost, miljø, søvn, stress, trening, kjærlighet osv :happy:
Men forunderlig er det...
 
Back
Topp