❤️ November 2017 ❤️

I dag er jeg blitt ruger igjen❤️ Testdato 4/12!
 
Idag har jeg enda mer murringer i magen og ryggen og ubehag/smerte i det jeg tror er livmorhalsen eller alternativt så stråler murringene ned i livmorhalsen, vet ikke helt. Håper så veldig på at det skyldes graviditet og ikke bare er Lutinusbivirkninger. Er så dumt at Lutinus kan gi like bivirkninger som graviditet gir symptomer slik at det er umulig å vite... Kommer i hvert fall til å bli skikkelig skuffet hvis alle disse murringene/smerten nederst i magen/underlivet bare skyldes Lutinus.

Skjønner deg godt[emoji173]️ Jeg kjenner såvidt murringer nå 7 dpo, også i korsryggen. Tar Cyklogest og tenker at det er grunnen... veldig nervepirrende!
Er redd jeg ødelegger dor en graviditet ved å ikke ha trua på dette! For det har jeg ikke, etter så mange nedturer[emoji174]
 
Skjønner deg godt[emoji173]️ Jeg kjenner såvidt murringer nå 7 dpo, også i korsryggen. Tar Cyklogest og tenker at det er grunnen... veldig nervepirrende!
Er redd jeg ødelegger dor en graviditet ved å ikke ha trua på dette! For det har jeg ikke, etter så mange nedturer[emoji174]

Jeg prøver å ha tro på at det går jeg også. Hadde egentlig tro på at det skulle gå denne gangen helt til jeg så at det var masse blod på overføringskateteret etter innsett og da mistet jeg helt troen. Nå når jeg har kjent noen skikkelige vonde stikk på samme sted i livmoren igår, hatt kraftige murringer i magen og ryggen idag, ubehag i underlivet/livmorhalsen idag og i tillegg har fått tre kviser, så begynner jeg egentlig å få litt troen på at det kan ha gått igjen. Samtidig kan jo alt bare være bivirkninger av Lutinus, det er umulig å vite. Den største spenningen for meg starter/fortsetter egentlig hvis jeg får positiv test. Jeg har hatt fire tidlige aborter på rad, så håper intenst på å klare å holde på en graviditet nå, hvis jeg skulle være så heldig å være gravid.

Prøv å ha troen, denne gangen må det være vår tur! :)
 
Hei dere ❤️ Er det noen som vet om det er en desember/januar gruppe enda? Jeg starter med nesespray om en uke, og sprøyter omtrent 23 desember. Uttak og innsett i uke 1 om alt går etter planen. Er så koselig å "henge" litt i disse gruppene mens man venter ☺️
 
Hei dere ❤️ Er det noen som vet om det er en desember/januar gruppe enda? Jeg starter med nesespray om en uke, og sprøyter omtrent 23 desember. Uttak og innsett i uke 1 om alt går etter planen. Er så koselig å "henge" litt i disse gruppene mens man venter ☺️
Du må gjerne henge her, men det er opprettet både en desember og en januargruppe:)
 
Takk for svar ☺️ Hva heter gruppene? Finner de ikke jeg:angelic:
Den ene heter desember og den andre januar 2018. De ligger henholdsvis to og fire poster under november:)
 
Snev av skygge på testen i dag tidlig 9 dpo, skulle jo ikke teste før i morgen, men den planen gikk ikke så bra:shy: Håper at det er babystrek som blir sterkere og sterkere:rolleyes:
 
Du regner eggets alder og ikke eggløsning ja, ved assistert befruktning. :) Termin skal ikke endres senere i svangerskapet heller, så du beholder nøyaktig termin hele veien. Så du er vel 8 dpo med eventuell termin 3.8.18. ;) :D

Det er eggets utvikling som avgjør når det er klart for implantasjon, så det blir jo mest riktig. :)

Jeg ringte inn graviditeten i dag, og ikke sjans at dama i andre enden av telefonen gikk med på at man skulke regne fra eggets dato og ikke min eggløsning. Jeg argumenterte så godt jeg kunne, men ikke kul at hun gav seg :shifty:o_O
Haha :D
Jeg sa at det vel er mer logisk at vi bør følge eggets dato, ellers har jeg fått positiv digital allerede 9dpo, og det er vel ikke så veldig sannsynlig? Jaja. De sier 4. August, jeg sier 3. ;)
I brevet fra overlege /gyn som satte inn egga så var testdato 1 dag før også ;)
 
Jeg ringte inn graviditeten i dag, og ikke sjans at dama i andre enden av telefonen gikk med på at man skulke regne fra eggets dato og ikke min eggløsning. Jeg argumenterte så godt jeg kunne, men ikke kul at hun gav seg :shifty:o_O
Haha :D
Jeg sa at det vel er mer logisk at vi bør følge eggets dato, ellers har jeg fått positiv digital allerede 9dpo, og det er vel ikke så veldig sannsynlig? Jaja. De sier 4. August, jeg sier 3. ;)
I brevet fra overlege /gyn som satte inn egga så var testdato 1 dag før også ;)

De gjør VELDIG forskjellig på klinikkene, men retningslinjene er egentlig ganske tydelig på at det er eggets alder. :)

Skal du høre til samme sykehuset i svangerskapet? Jeg hører til annet sykehus, så da sier jeg ved eventuell graviditet bare riktig termindato selv. ;)
 
Ringte inn idag jeg også pga ny resept på fragmin :) Skulle sende de ny melding neste uke om jeg fortsatt er gravid og så planlegge UL ;)
 
Back
Topp