❤️ November 2017 ❤️

Oi, så bra at du også har kjent noe slikt når du har blitt gravid! :) Ja, første gangen jeg kjente det idag stakk det skikkelig til, slik at jeg krøkte meg litt sammen. Kjørte heldigvis ikke bil slik som deg, da. :) Håper så intenst nå at embryoet har festet seg...

Krysser fingrene for det[emoji173]️[emoji173]️
 
Du er enda tidligere ute enn meg, du altså. :) Var eggløsningssprøyta ute av kroppen?[/QUOTE]

Jeg har naturlig syklus denne gangen, og ingen sprøyte[emoji56]
 
Ja, jeg også skulle helst ha testet for lengst! :) Dumt at det ikke er noen hjelp i det.



Var eggløsningssprøyta ute av kroppen 8 dpo?



Du er enda tidligere ute enn meg, du altså. :) Var eggløsningssprøyta ute av kroppen?

Har ikke brukt noe denne gangen! Men da jeg brukte Ovitrelle så mener jeg at den var ute ca 8 dpo :)
 
Det er helt sykt hvor sliten man kan bli av denne IVF karusellen.
Fikk ikke mensen som planlagt forrige uke, måtte ta tlf til sykehuset hvor de sa dersom det ikke kommer blødning får jeg ikke starte denne perioden. Vært i tankene mine HELE uken.
60 min senere kom mensen som et brak, aldri vært mer lykkelig. HELDIGVIS hadde de ledig uken etter :D
Men en uke, som ikke er lang tid gjorde meg helt knust. Huff :p Jaja, heldigvis ikke lenge igjen.

Hvordan ligger du an? :)
 
Venter på oppstart i neste suklus for #3 IVF etter tidlig spontanabort forrige uke. Satser på at det går hele veien denne gangen! Prøver på første barn, kun vært gravid denne gangen.
Venter på å få opplegget med medisiner osv tilsendt fra Hausken.

Hvordan går det med deg? :)
 
Første forsøk, ICSI, første felles barn, Spiren fertilitetsklinikk. Kort protokoll oppstart 21.09 med: bemfola, 25.9: orgalutran, 30.9: ovitrelle. Egguttak 02.10. 11 egg ut, 7 blastoer på frys.

Innsett i slutten av november pga overstimulering i september/oktober. I november skal jeg gå på progynova og utrogest.

Hvordan går det med deg? :)
 
Hvordan går det med deg lmn86?
 
Tusen takk:HeartredKan godt sende den dukumentasjon du har, jeg ringer dem gjerne igjen i morgen! Håper virkelig ikke dem gjør slik mot flere pasienter:eek:

Jeg skal se på det etterpå. :) Helt enig!!!
 
Hvordan går det med deg? :)
Takk som spør.. Begynte på Progynova forrige mandag, og skal på sjekk imorgen. Får da forhåpentligvis vite dag for innsett:)
 
Takk som spør.. Begynte på Progynova forrige mandag, og skal på sjekk imorgen. Får da forhåpentligvis vite dag for innsett:)

Så spennende! Lykke til i morgen! :)
 
Back
Topp