❤️~JUBELTRÅD~❤️

1 uke igjen, men i dag føler jeg meg like utålmodig som om jeg var langt på overtid... :p
 
Å, skjønner om du er utålmodig..! Krysser fingrene for at det blir action og baby for deg nå! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Alt er bra med jenta og hun måles til drøye 4.6 kg i dag 41+2. 4-5 cm åpning, moden og strippet enda en gang. Igangsettelse til onsdag om ikke noe skjer før det...


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
 
Alt er bra med jenta og hun måles til drøye 4.6 kg i dag 41+2. 4-5 cm åpning, moden og strippet enda en gang. Igangsettelse til onsdag om ikke noe skjer før det...


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Høres jo lovende ut, da, med såpass åpning og modning og alt..! Heier og krysser fingre, og håper du veldig snart har store, fine jenta di hos deg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
1 uke igjen, men i dag føler jeg meg like utålmodig som om jeg var langt på overtid... :p

Samme her! Jeg vil føde NÅÅÅ..! :p Hvordan det skal gå om jeg faktisk må gå langt på overtid, det.. :p
Skulle ønske man bare kunne bestemme seg, liksom, at nå er tiden inne, jeg er klar, nå kjører vi på! :p
Heia, heia babyen!! :p :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Alt er bra med jenta og hun måles til drøye 4.6 kg i dag 41+2. 4-5 cm åpning, moden og strippet enda en gang. Igangsettelse til onsdag om ikke noe skjer før det...


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Lykke til!! 4 dager på overtid her, satser på det skjer noe for oss begge i løpet av helga


Sent from my iPad using BV Forum
 
Samme her! Jeg vil føde NÅÅÅ..! :p Hvordan det skal gå om jeg faktisk må gå langt på overtid, det.. :p
Skulle ønske man bare kunne bestemme seg, liksom, at nå er tiden inne, jeg er klar, nå kjører vi på! :p
Heia, heia babyen!! :p :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja! Skulle ønske de faktisk kom på termindatoen, og ikke verken før eller senere. Hadde vært mye lettere å vente da :p
 
Da er vi på menstermin, og 6 dager fra UL-termin! :)
Jevne murringer i rygg og mage i dag, håper inderlig det tar seg opp og blir til noe!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da er vi på menstermin, og 6 dager fra UL-termin! :)
Jevne murringer i rygg og mage i dag, håper inderlig det tar seg opp og blir til noe!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det gikk over. Selvsagt...

Bursdagsselskap for storesøster i morgen da, fyller 6 år, og "det ER jo en veldig spesiell dag for meg, mamma" - så like greit å få unna dét først, kanskje ;) <3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
40 uker! Men nå kan babyen jammen holde seg inne (eller nei... eller jo... eller...) til søndag så vi får feiret Storesøster sin bursdag og unngår kollisjon med bursdag på samme dag ;)
 
Tja, jeg tror jeg jubler litt for at vi uansett veldig, veldig snart får hilse på babyen vår nå - selv om det begynner å skorte litt på tålmodigheten ;) Sannsynligheten er STOR for at vi innen få dager, og i hvert fall en uke, har økt fra fire til fem familiemedlemmer :)
Skal bare få unnagjort bursdagen til storesøster i morgen nå, så..! ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp