❤️~JUBELTRÅD~❤️

Bare 14 dager igjen til termin! :D
 
Yay, det er fredag og jeg er offisielt inne i "+/-14 dager"perioden min! Any day now :) kooomma-komma-komma =D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at jeg er 39 uker på vei!! :) og det er 10 dager igjen til termin! :)
 
Jippi! 39 uker i dag, kun 10 dager til termin! Hurra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
39 uker imorgen :-D gurimalla for en spennende tid!!
 
Ved jordmorbesøk i uke 32 lå min lille i seteleie, på jordmorbesøk denne uken i uke 36 lå han med hodet ned!
 
Yeee, i dag er hele Norge skyfritt, er nok fordi jeg er 30 år i dag og bestilte fint vær ;)
39+2 i dag, bare 8 dager til termin! Hadde hatt lyst til å bli mor før jeg ble 30 (mest fordi jeg er lei og vil ha han ut), men får vel smøre meg med litt mer tålmodighet ;)

Ønsker alle en fin langhelg :)
 
Yeee, i dag er hele Norge skyfritt, er nok fordi jeg er 30 år i dag og bestilte fint vær ;)
39+2 i dag, bare 8 dager til termin! Hadde hatt lyst til å bli mor før jeg ble 30 (mest fordi jeg er lei og vil ha han ut), men får vel smøre meg med litt mer tålmodighet ;)

Ønsker alle en fin langhelg :)

Åå, gratulerer så mye med dagen! :D Håper du får en helt fantastisk dag ! (Været tyder på at du har vært snill i år :D ) Riktig god helg! :)
 
14 dager igjen til termin! :D
 
Jippi!! Termin i dag! Guuuud, rart å ha venta på denne dagen SÅ lenge, og så kommer det (mest sannsynlig) ikke til å skje noe som helst! Det er kanskje det rareste jeg har vært borti...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp