❤️ IKM uke 20 ❤️

Hmmm. Jeg ser fortsatt strek (ca som i går), men fikk ikke frem på dette bildet. Eggløsningstesten derimot er positiv! Såå eggløsning, gravid eller snart mensen, da? (Har fått sterk eggløsningstest rett før mens før, men kanskje ikke så positiv?). Hva er deres erfaringer?
Vis vedlegget 434628
Jeg ser noe på denne og på bilde du la ut lenger ned . Jeg får nesten ikke synlig strek på EL testene ved IKM . Eller egentlig fra da jeg begynner å teste hcg .
 
Nå har det begynt å klø i fingrene etter å begynne å teste :hilarious: Det er egentlig helt utrolig at jeg ikke har testet noe enda, jeg begynner som regel veldig tidlig :angelic: Tidligste jeg har fått positiv er 9 dpo og jeg er bare 6 dpo i dag. Men kanskje jeg må slukke testetrangen litt i kveld? :angelic:
 
Var som jeg tenkte, hadde ikke EL 28/29. april likevel.. :shy:
Har et lite håp på at jeg hadde det i går eller i dag pga. disse sterke symptomene, så håper selvfølgelig jeg får to streker om to uker. Men hvis ikke blir det ny runde igjen neste syklus. Ahh, nedtur kjenner jeg :(
Lykke til alle, og gratulerer til dere som er gravide :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_0332.jpeg
    IMG_0332.jpeg
    83,5 KB · Visninger: 64
Kjenner jeg holder pusten litt.. dette er første pp, men forrige graviditet ble jeg gravid med engang vi fant eggløsning med tester. Så som vi skal ha barn nr 2 syns jeg det er for godt å være sant å bli gravid med engang.. mensen kommer vel ca neste fredag så orker ikke å begynne å teste… jeg vet ikke.. hadde positiv eggløsningstest fredag morgen. Eggløsningsslim på torsdag og fredag
 
Vi er sikkert flere som skilter noe , selv hadde jeg jo tissa som en hannhund de neste dagene hehe :laughing001
Jeg tok faktisk en til etter du sa det :laughing002 men glemte selvfølgelig å ta bilde med en gang. Dette er 45 min etterpå ca
 

Vedlegg

  • IMG_4312.jpeg
    IMG_4312.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 88
spennende å følge testene deres! :) Selv er jeg bare 6 dpo så venter nok til mandag før jeg tester :nailbiting:
 
8dpo! Ser strek på den i dag tidlig nå, men så ikke noe innenfor tiden, så vet ikke om det telles da :love017
Min erfaring er at en test som har ligget får ikke positiv . Men disse skyggene kan komme vagt. Ser jo her . Skal legge ut min serie , men har det ikke så ryddig som deg :laughing021
 
På 8DPO viser testen 0,2 og dagen etter 0,5 så stiger noe når jeg legger de på el testen i premom.
 

Vedlegg

  • IMG_7057.jpeg
    IMG_7057.jpeg
    515,1 KB · Visninger: 73
  • IMG_7054.jpeg
    IMG_7054.jpeg
    452,4 KB · Visninger: 71
  • IMG_7053.jpeg
    IMG_7053.jpeg
    458,9 KB · Visninger: 73
  • IMG_7052.jpeg
    IMG_7052.jpeg
    516,5 KB · Visninger: 73
Back
Topp