❤️ IKM uke 20 ❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal tro å kjenne på for jeg er 9DPO og da jeg tørka meg fikk jeg brun grått blod på papiret . Alle tenker da festeblødning , men nå er det slik at jeg får denne blødningen /spottingen rundt 10DPO uansett av og til så tidlig som 4dpo . Pgr polypper som skal fjernes i mai . Tok to tester og de er jo enda tydligere enn i dag tidlig , den siste er i dag tidlig . Men tenk om spira sitter likevel …har venta så mange uker på operajon nå . :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_7037.jpeg
    IMG_7037.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 89
  • IMG_7036.jpeg
    IMG_7036.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 88
  • IMG_7035.jpeg
    IMG_7035.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 85
  • IMG_7032.jpeg
    IMG_7032.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 88
5DPO her! Har bare med én test før jeg er hjemme igjen søndag. Tenkte kanskje lørdag morgen da jeg er 8DPO
 
De der ser veldig lovende ut! Aldri hørt om skyggestreker på MakeSure sine tester…
Jeg fikk en del skygger på babyplan sine å kjøpte derfor make sure for de var best , men før jul fikk vi mye skygger flere her inne . Jeg var også i kontakt med leverandør og hadde et innlegg her .

Jeg tenker at blir det ikke noe her så er det kjemisk . Men ja nå er de jo en del sterkere enn i dag tidlig og den jeg la ut i går :bag: :nailbiting: Spennende :)
 
5DPO her! Har bare med én test før jeg er hjemme igjen søndag. Tenkte kanskje lørdag morgen da jeg er 8DPO
Jeg hadde venta til 9DPO om jeg bare hadde hatt en . Eller så får du innom en Kiwi butikk å kjøpe mk før helgen :Heartred
 
Synes ikke dette ser særlig lovende ut. Tom for eltester så måtte ta en digital, men rotet bort «maskina». Kan jo nesten se ut som det er EL på gang istedenfor?
Har veldig ømme bryst og en del slim, pluss murringer. Tok en tidligtest fra Lloyd med null strek, så mistet litt trua her egentlig..
 

Vedlegg

  • IMG_0325.jpeg
    IMG_0325.jpeg
    2 MB · Visninger: 56
Har du da hatt skygge på flere av testene i samme pakke?
Forskjellige pakker og forskjellige batcher .. orker ikke lete i bildene for er vertfall 1000 test bilder i skjult album nå :angelic: men jeg trur det har vært kjemisk da det har vært 8-9dpo …
8 dpo ..
 

Vedlegg

  • IMG_5327.png
    IMG_5327.png
    8,5 MB · Visninger: 63
  • IMG_5313.jpeg
    IMG_5313.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 61
Forskjellige pakker og forskjellige batcher .. orker ikke lete i bildene for er vertfall 1000 test bilder i skjult album nå :angelic: men jeg trur det har vært kjemisk da det har vært 8-9dpo …
8 dpo ..
Sånn som de der har jeg hatt før uten å være gravid også, men min test fra i dag tidlig er sterkere enn det der. Bildet er ikke redigert :bag:
 
Sånn som de der har jeg hatt før uten å være gravid også, men min test fra i dag tidlig er sterkere enn det der. Bildet er ikke redigert :bag:
Gadd ikke skrolle mer gjennom de bildene mine. men disse var samme pp med forskjellig batch ene på morgenen andre på ettermiddagen .

Men har noen som er sterkere en dette også .. bare finner de ikke

Men som jeg sa ista , jeg stoler ikke på skyggene.. så spent å se om mine øker til imorgen eller forsvinner som normalt ved 9 dpo.
 

Vedlegg

  • IMG_3633.jpeg
    IMG_3633.jpeg
    478,9 KB · Visninger: 46
  • IMG_3630.jpeg
    IMG_3630.jpeg
    1 MB · Visninger: 46
Gadd ikke skrolle mer gjennom de bildene mine. men disse var samme pp med forskjellig batch ene på morgenen andre på ettermiddagen .

Men har noen som er sterkere en dette også .. bare finner de ikke

Men som jeg sa ista , jeg stoler ikke på skyggene.. så spent å se om mine øker til imorgen eller forsvinner som normalt ved 9 dpo.
Sånne har jeg også fått flere av . Fått et par stk også blank test etterpå . Og negativ digital .
 
Back
Topp