❤️ August 2017 ❤️

Det er grusomt[emoji22] Nå denne gangen fikk jeg Progesteron, Fragmin og Prednisolon uten at det hjalp.

Huff, så kjedelig at du opplevde det selv med så mye forsøk på å forhindre. Håper virkelig du da lykkes med å beholde neste gang. :Heartred
 
Kjedelig.. :/
Hadde første forsøk hos Maigaard, men så byttet jeg til CFC. Var veldig fornøyd med Maigaard, men det ble så tungvint med reise fra her jeg bor og til Aarhus. CFC har jeg ikke noe spesielt inntrykk av, har ikke vært der ennå (andre forsøk avbrutt pga manglende follikkelvekst). Vet flere sier de er som en fabrikk, som bare gjør det de skal og ikke noe dikkedarer, noe som er helt greit for meg!
:)

Veldig kjedelig ja! Kunne klart meg uten ventingen nå ;) Jeg har hørt mye fint om Maigaard, og vurderer nok et forsøk der om vi ikke lykkes i Norge :)
 
nå er det 16 dager siden innsett og det er negativt... så da bare håper jeg mensen kommer fort slik at jeg blir klar til forsøket i august. Kjedelig å måtte vente. Når har dere som har hatt tidligere innsett blødd ved neg. forsøk? Hva er normalt liksom? I dag er det 3 uker siden uttak. Da burde vel mensen komme vel? (Sluttet på Lutinus på mandag som var)
 
nå er det 16 dager siden innsett og det er negativt... så da bare håper jeg mensen kommer fort slik at jeg blir klar til forsøket i august. Kjedelig å måtte vente. Når har dere som har hatt tidligere innsett blødd ved neg. forsøk? Hva er normalt liksom? I dag er det 3 uker siden uttak. Da burde vel mensen komme vel? (Sluttet på Lutinus på mandag som var)

Så trist å høre :( jeg får aldri blødning før jeg slutter på progesteron, men da har blødning kommet ila 1-2 dager...håper du snart får blødning, så kroppen kan bli klar for nytt innsett i august :)
 
Veldig kjedelig ja! Kunne klart meg uten ventingen nå ;) Jeg har hørt mye fint om Maigaard, og vurderer nok et forsøk der om vi ikke lykkes i Norge :)

Det skjønner jeg! Men kan se for meg at det er mye pågang hos de forskjellige klinikkene, og at det kanskje ikke er nok personale til å få til åpne klinikker?
Maigaard var/er veldig bra! Mye positivt om f.eks Stork også, men jeg hører om en del som ikke får god nok behandling (medisinsk osv).
 
Det skjønner jeg! Men kan se for meg at det er mye pågang hos de forskjellige klinikkene, og at det kanskje ikke er nok personale til å få til åpne klinikker?
Maigaard var/er veldig bra! Mye positivt om f.eks Stork også, men jeg hører om en del som ikke får god nok behandling (medisinsk osv).

Ja, jeg tror nok det. Ikke kapasitet til at noen har ferie og andre ikke, så derfor stenger hele klinikken. Masse lykke til
 
Regner med å joine august-folket :) Mens kan komme når som helst nå, men siden jeg stimulerte i 25 dager sist, på kort protokoll, regner jeg med lang stimulering denne gangen også :)
 
Fikk mensen i går, så det ble jo en ganske lang juni-syklus. Håper ikke det ødelegger for plassen jeg har holdt av på Riksen i august. Spent på hvordan denne syklusen blir. :)
 
nå er det 16 dager siden innsett og det er negativt... så da bare håper jeg mensen kommer fort slik at jeg blir klar til forsøket i august. Kjedelig å måtte vente. Når har dere som har hatt tidligere innsett blødd ved neg. forsøk? Hva er normalt liksom? I dag er det 3 uker siden uttak. Da burde vel mensen komme vel? (Sluttet på Lutinus på mandag som var)
testet positivt igjen i helgen, men som nevnt i annen tråd viser cb altfor lavt uketall. Viser 1+2 (altså 2+3) mens jeg er 5+3 i dag og ingen blødning. Tok hcg hos fastlegen i dag, er ikke særlig optimistisk. Blir nok at jeg er fullt ut med i August tråden;)......... kroppen min må bare forstå det først ;(
 
testet positivt igjen i helgen, men som nevnt i annen tråd viser cb altfor lavt uketall. Viser 1+2 (altså 2+3) mens jeg er 5+3 i dag og ingen blødning. Tok hcg hos fastlegen i dag, er ikke særlig optimistisk. Blir nok at jeg er fullt ut med i August tråden;)......... kroppen min må bare forstå det først ;(

Så forferdelig kjedelig!! Håper serum-hcg er bra, eller at kroppen ordner opp selv. Slitsomt å gå sånn :(
 
Dere som skal ha lang regime, skal dere på ultralyd mellom spray og sprøyter? [emoji848] jeg var det første gangen på lang men nå har de bare satt opp at jeg skal på ultralyd etter å ha gått på sprøyter i 9 dager.....
 
Dere som skal ha lang regime, skal dere på ultralyd mellom spray og sprøyter? [emoji848] jeg var det første gangen på lang men nå har de bare satt opp at jeg skal på ultralyd etter å ha gått på sprøyter i 9 dager.....

Ja, jeg har fått beskjed om å komme på ultralyd dagen før jeg begynner med sprøyter. Men dette er første gangen min med lang protokoll, så de vet jo ikke hvordan jeg reagerer på sprayen...
 
Dere som skal ha lang regime, skal dere på ultralyd mellom spray og sprøyter? [emoji848] jeg var det første gangen på lang men nå har de bare satt opp at jeg skal på ultralyd etter å ha gått på sprøyter i 9 dager.....

Jeg har kun hatt kort protokoll, men mener å ha lest om andre som starter rett på uten kontroll?! Kanskje greit siden det ikke er første forsøk?!
 
Ja, jeg har fått beskjed om å komme på ultralyd dagen før jeg begynner med sprøyter. Men dette er første gangen min med lang protokoll, så de vet jo ikke hvordan jeg reagerer på sprayen...

For sist jeg hadde lang protokoll reagerte jeg nemlig ikke på spray og fikk eggløsning så synes det er litt rart... og har jo heller ingen å spørre på klinikken siden de har sommerstengt[emoji848]
Lykke til med første forsøk [emoji4][emoji4]
 
Jeg har kun hatt kort protokoll, men mener å ha lest om andre som starter rett på uten kontroll?! Kanskje greit siden det ikke er første forsøk?!

Første forsøket mitt hadde jeg lang og fikk eggløsning på spray så jeg responderte ikke på Synarela og forsøket ble avbrutt. Nå er jeg satt på lang igjen men uten kontroll i mellom.. synes bare det er litt rart... men de har jo uansett sommerstengt.... [emoji848]
 
Ja, jeg skal Ha UL 1.aug, og starte sprøyter 2.aug [emoji5]

Vi ligger helt likt vi da bortsett fra at jeg ikke skal ha kontroll da [emoji23][emoji15] jeg starter også på sprøyter 2 august og er satt opp på ultralyd 11 august.
 
For sist jeg hadde lang protokoll reagerte jeg nemlig ikke på spray og fikk eggløsning så synes det er litt rart... og har jo heller ingen å spørre på klinikken siden de har sommerstengt[emoji848]
Lykke til med første forsøk [emoji4][emoji4]

Så rart. Kanskje du kan prøve deg med en melding på crypho, så svarer de vel når de er tilbake... Eller bare bestille time hos en privat gyn som du evt. kan avbestille hvis de mener at de ikke skal ha UL denne gangen.

Takk skal du ha! Har hatt et forsøk før på kort protokoll, men er jo litt spennende med nytt regime [emoji2] Håper det gir bedre resultat [emoji2]
 
Første forsøket mitt hadde jeg lang og fikk eggløsning på spray så jeg responderte ikke på Synarela og forsøket ble avbrutt. Nå er jeg satt på lang igjen men uten kontroll i mellom.. synes bare det er litt rart... men de har jo uansett sommerstengt.... [emoji848]

Da høres det veldig rart ut ja! De er vel tilbake der mandag 31.juli...kanskje verdt å prøve få tak i dem da?

Jeg starter antagelig på sprøyter 29.juli så ligger rett før dere i løypa :)
 
Back
Topp