❤️ August 2017 ❤️

Så rart. Kanskje du kan prøve deg med en melding på crypho, så svarer de vel når de er tilbake... Eller bare bestille time hos en privat gyn som du evt. kan avbestille hvis de mener at de ikke skal ha UL denne gangen.

Takk skal du ha! Har hatt et forsøk før på kort protokoll, men er jo litt spennende med nytt regime [emoji2] Håper det gir bedre resultat [emoji2]

Ja, kan jo det... men går til privat gyn så jeg slipper gjerne unna 900 kr om jeg kan det [emoji1] MEN jeg betaler heller 900 kr enn å kaste 17.000 ut av kortet mitt på et forsøk som blir avbrutt for 3. gang[emoji28] får jo igjen hos HELFO men det tar votter og vintre [emoji28]

Ja stemmer jo... husker deg.. du var i mai også ikke sant? [emoji4]
 
Ja, kan jo det... men går til privat gyn så jeg slipper gjerne unna 900 kr om jeg kan det [emoji1] MEN jeg betaler heller 900 kr enn å kaste 17.000 ut av kortet mitt på et forsøk som blir avbrutt for 3. gang[emoji28] får jo igjen hos HELFO men det tar votter og vintre [emoji28]

Ja stemmer jo... husker deg.. du var i mai også ikke sant? [emoji4]

Det var bare forslag fra meg dette altså [emoji2] Utrolig frustrerende at det ikke er mulig å få tak i noen i ferien. I det minste kunne de ha sendt deg papirene litt før sånn at eventuelle spørsmål kunne avklares... Men, men - ikke noe vi får gjort med dette nå.

Stemmer at jeg hadde forsøk i mai [emoji2]

Håper virkelig det ordner seg for deg nå sånn at du slipper flere avbrutte forsøk!
 
er det slik at en får Cytotec om kroppen oppfører seg som MA? Jeg er på 5+4 i dag med en HCG på 71...... så da ønsker jeg jo at kroppen raskt skal komme i vanlig syklus og bli klar til august innsettet. Har ett egg på frys, håper det er gullegget!
 
Vi ligger helt likt vi da bortsett fra at jeg ikke skal ha kontroll da [emoji23][emoji15] jeg starter også på sprøyter 2 august og er satt opp på ultralyd 11 august.

Ja, det gjør vi! Har også fått UL 9.aug..

Hva betyr det at et forsøk blir avbrutt? Blir det ikke telt som ett forsøk da? Jeg lurer bare i forhold til at jeg kun får ett forsøk i det offentlige, og om jeg er så uheldig at det blir avbrutt - har jeg brukt det forsøket da?

Er det noen av dere som har vært borti forhøyet FSH - verdi? Men, alle de andre hormonverdiene er normale? Har en AMH på 6(12 etter ny utregning)...
 
Dere som skal ha lang regime, skal dere på ultralyd mellom spray og sprøyter? [emoji848] jeg var det første gangen på lang men nå har de bare satt opp at jeg skal på ultralyd etter å ha gått på sprøyter i 9 dager.....
Jeg hadde lang regime i april/mai (mitt første) og hadde IKKE ul mellom spray og sprøyter.
Men med din bakgrunn så burde du vell hatt det?
 
Dere som skal ha lang regime, skal dere på ultralyd mellom spray og sprøyter? [emoji848] jeg var det første gangen på lang men nå har de bare satt opp at jeg skal på ultralyd etter å ha gått på sprøyter i 9 dager.....

Første forsøk her. Jeg skal ikke på ultralyd mellom spray og sprøyter. Blir ultralyd etter 8 dager med sprøyter :)
 
Jeg hadde lang regime i april/mai (mitt første) og hadde IKKE ul mellom spray og sprøyter.
Men med din bakgrunn så burde du vell hatt det?

Skulle tro det men[emoji848] har ikke klinikken å spørre heller så må jo bare håpe de vet best!
 
Da melder jeg meg inn i August-tråden [emoji4] Klar for å starte 3. ICSI forsøk nå i august. Venter mens om ca. 14 dager, og er da klar med kort protokoll på Menopur denne gangen. Første gang jeg prøver denne, da jeg har gått på Gonal-F tidligere. Mannen måtte til pers denne runden også og har alt gått på Pregnyl i 3,5 uke [emoji5] Håper på klaff denne gangen!!!
 
Da melder jeg meg inn i August-tråden [emoji4] Klar for å starte 3. ICSI forsøk nå i august. Venter mens om ca. 14 dager, og er da klar med kort protokoll på Menopur denne gangen. Første gang jeg prøver denne, da jeg har gått på Gonal-F tidligere. Mannen måtte til pers denne runden også og har alt gått på Pregnyl i 3,5 uke [emoji5] Håper på klaff denne gangen!!!

Spennende :) jeg har brukt Menopur ved 3 forsøk, bytter nå til Puregon :) her ventes også mens om ca 14 dager og oppstart på dag 2. Når har du første kontroll? Hvilken klinikk hører du til?
 
Spennende :) jeg har brukt Menopur ved 3 forsøk, bytter nå til Puregon :) her ventes også mens om ca 14 dager og oppstart på dag 2. Når har du første kontroll? Hvilken klinikk hører du til?

Spennende! Da følger vi hverandre ganske likt vi da :) Har ikke fått første kontroll enda. Skal melde fra når jeg starter på sprøyter til vakttelefon da de har sommerstengt hele juli. Men regner med at kontroll blir første uken i august, og uttak i starten på uke 32, om det blir som tidligere forsøk. Jeg hører til Hausken i Bergen. Når skal du på kontroll?
 
Heisann :)
Melder meg inn her eg, skal i gang med 3 fersk førsøk. Starter med sprøyter 24/25 juli kort protokoll,skal gå på Elonva (denne har eg aldri brukt før), Menopur 150 og orgalutran. Skal ringe inn mens mandag 31 juli og høre når eg skal på kontroll. Håper det blir mangen Mai babyer her inne :)
 
Spennende! Da følger vi hverandre ganske likt vi da :) Har ikke fått første kontroll enda. Skal melde fra når jeg starter på sprøyter til vakttelefon da de har sommerstengt hele juli. Men regner med at kontroll blir første uken i august, og uttak i starten på uke 32, om det blir som tidligere forsøk. Jeg hører til Hausken i Bergen. Når skal du på kontroll?

Ja, det blir veldig likt :) Litt samme her...men første dagen til klinikken etter ferie er fredag 4.august så forhåpentligvis blir første kontroll da, etter 5-6 sprøyter :) får jeg mensen tidligere må forsøket utsettes en mnd...
 
Ja, det blir veldig likt :) Litt samme her...men første dagen til klinikken etter ferie er fredag 4.august så forhåpentligvis blir første kontroll da, etter 5-6 sprøyter :) får jeg mensen tidligere må forsøket utsettes en mnd...

Da håper vi at den kommer når den skal! Er så utrolig kjedelig å måtte vente når man er motivert for en ny runde, og gjerne alt ha ventet lenge. Dumt de ikke åpner 1. aug da... Har ventet siden mai nå pga sommerstengt. Jeg fikk egentlig medisiner til å utsette mens da den ville kommet for tidlig i juli pga sommerstengt, men så ble det plutselig forskyvninger i syklusen min forrige mnd, så nå slipper jeg. Kontrollerer nøye med el tester slik at jeg vet jeg slipper disse pillene nå!
 
Da håper vi at den kommer når den skal! Er så utrolig kjedelig å måtte vente når man er motivert for en ny runde, og gjerne alt ha ventet lenge. Dumt de ikke åpner 1. aug da... Har ventet siden mai nå pga sommerstengt. Jeg fikk egentlig medisiner til å utsette mens da den ville kommet for tidlig i juli pga sommerstengt, men så ble det plutselig forskyvninger i syklusen min forrige mnd, så nå slipper jeg. Kontrollerer nøye med el tester slik at jeg vet jeg slipper disse pillene nå!

Enig, fryktelig kjedelig å måtte vente "bare" pga sommerstengt. Jeg håper vi begge er i rute :) åpner Hausken 1.aug?
 
Jeg hører til Hausken i Bergen og mener de åpner igjen etter ferie mandag 31juli er då jeg skal ringe inn mens og får vite når jeg skal på kontroll :)
 
Her har EL og tanta vært før tiden siste månedene så antar sprøytestart blir rundt 10-11/8, kort regime. Skal ha scratching 31/7 også :)
 
Back
Topp