❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gratulerer! Hvilken dpo er du da? Hvis du starter sprøyter i mrg så har du kanskje sprayet et par uker? Og hatt blødning eller?
Har ikke hatt noen blødning men menssmerter så jeg trodde kanskje bare det var synarela og mensen i annmarsj. Jeg er 18 dpo eller noe , 3 dager over ikm. Testet 12 dpo og fikk blankt negativ då jeg trodde det var kjørt . Så måtte jeg bare ta test i dag siden jeg fortsatt ikke har fått blødning ..
 
Men blir det tatt som naturlig graviditet da eller må jeg ta noe støtte hvis jeg evt er gravid siden jeg har gått på synarela ?

Helt naturlig :)
 
Har ul til Tirsdag for å se om jeg er nedregulert, hvis digital viser seg å bli positiv da kan jeg avlyse den timen ? Det er vel ingen vits å møte opp til den , hjerte banker jo ikke før uke 5/6 ish ?

Stemmer, ingen vits. Men de gir deg sikkert en ny time i uke 7/8 for å sjekke. Det gjorde de for oss :)
 
Herregud! Så fantastisk[emoji177]
Gratulerer!!

Hvor er du egentlig i IVF - prosessen? Mange forsøk bak deg?

Jeg bare elsker at sånn skjer[emoji5][emoji1317]
Det var 2 forsøk , fikk avbrutt første da det ene egget ikke overlevde. Nå er det lang protokoll og sprøytestart om 2 dager. Holdt på i 3 år med første som kom naturlig og snart 1.5 år med nr 2.
 
Det var 2 forsøk , fikk avbrutt første da det ene egget ikke overlevde. Nå er det lang protokoll og sprøytestart om 2 dager. Holdt på i 3 år med første som kom naturlig og snart 1.5 år med nr 2.

Gratulerer så mye :D Herlig når sånt skjer!
 
20170925_013513.jpg


Da er den digitale tatt og jeg er GRAVID <3
 
Hvor lenge må man vente før man få gå igang med ny runde etter innsett og det ikke ble no resultat? Mensen kom idag[emoji26]

Man må som regel hoppe over en mens (denne du fikk nå), men spørs jo veldig på kapasitet. Hvor hører du til?

Og god klem ❤️
 
Hvor lenge må man vente før man få gå igang med ny runde etter innsett og det ikke ble no resultat? Mensen kom idag[emoji26]
Først og fremst: klem til deg :Heartbigred
Neste gang sitter det! Mener å huske at jeg fikk begynne på neste forsøk da mensen kom bare, altså denne du fikk nå.. fort deg og hør med de!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp