❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Aldri hatt problem med å få time i Kristiansand, utenom den gangen alle var på ferie utenom en.. Men gikk bra den gangen også!
 
Jeg har time til ultralyd for å.se om jeg har blitt ned regulert , jeg har ennå ikke fått mensen. Sjekker de med ultralyd når jeg blør [emoji30] noe så ekkelt ..
 
Hm rart.. Betalte 450 hos Holst. Mulig de bare hadde glemt frikortet mitt (vært der tidligere i år med frikort)
Hm.. da ville jeg spurt ja. Det skal jo være bankers når frikortet først er registrert. Men jeg er ingen ekspert, spør de du :) <3
 
Da håper vi på positiv eggløsningstest neste uke :) Porsgrunn var veldig positive til at vi skulle unngå å måtte avbryte pga helg siden vi har egg fryst ned på 3 forskjellige dager, så da krysser jeg fingrene for at de har rett :nailbiting:
 
Da håper vi på positiv eggløsningstest neste uke :) Porsgrunn var veldig positive til at vi skulle unngå å måtte avbryte pga helg siden vi har egg fryst ned på 3 forskjellige dager, så da krysser jeg fingrene for at de har rett :nailbiting:
 
Skal prøve, helt håpløst . 2 g jeg purrer på de i dag og hu skulle ringe meg opp igjen .. neppe og jeg skal inn på UL den 26 [emoji57] må høre med Porsgrunn om jeg kan dra et annet sted ?
Jeg jobber i Oslo så det kunne vært et alternativ
Det er også andre i Oslo. Porsgrunn har oversikten. Var helt håpløst for meg på forrige forsøk... Veldig mye pågang :(
 
Negativ test i dag 10 dp2dt [emoji53] :( fikk svak positiv denne dagen da jeg ble gravid før sommeren så jeg mister litt motet nå kjenner jeg :/
 
Negativ test i dag 10 dp2dt [emoji53] :( fikk svak positiv denne dagen da jeg ble gravid før sommeren så jeg mister litt motet nå kjenner jeg :/
God klem ❤️
 
Negativ test i dag 10 dp2dt [emoji53] :( fikk svak positiv denne dagen da jeg ble gravid før sommeren så jeg mister litt motet nå kjenner jeg :/

❤️❤️❤️
 
Snapchat-841379366.jpg

Sprøytestart om 2 dager ... nå kjenner jeg at jeg blir litt stresset. Kan man få falsk positiv på synarela ?
 
Nei det kan man ikke, så du er nok gravid :)
Gratulerer!!! :D

Det samme skjedde meg btw ;)
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant
 
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant

Gratulerer! Hvilken dpo er du da? Hvis du starter sprøyter i mrg så har du kanskje sprayet et par uker? Og hatt blødning eller?
 
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant
Ja, ta sprayen til du har snakket med de[emoji4] Gratulerer såå mye[emoji2]
 
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant

Det er ikke farlig å bruke sprayen ved graviditet, så gjør det du føler er rett. Jeg sluttet heller ikke med en gang fordi jeg var redd det var kjemisk graviditet, så et par dager ekstra gjør ikkeno.
Porsgrunn vil nok likevel si at du skal slutte.
De er greie der og tilbyr sikkert TUL slik de gjorde for meg :D
Kult at du også ble gravid på spray!!
 
Herremin er det mulig ... hatt så menssmerter og murringer i en uke nå men trodde det var synarela jeg .. Men jeg må nok ta en digital før jeg tror på dette :)
Sex på dag 20 kan se ut som var løsningen her da evt [emoji14]
 
Det er ikke farlig å bruke sprayen ved graviditet, så gjør det du føler er rett. Jeg sluttet heller ikke med en gang fordi jeg var redd det var kjemisk graviditet, så et par dager ekstra gjør ikkeno.
Porsgrunn vil nok likevel si at du skal slutte.
De er greie der og tilbyr sikkert TUL slik de gjorde for meg :D
Kult at du også ble gravid på spray!!
Men blir det tatt som naturlig graviditet da eller må jeg ta noe støtte hvis jeg evt er gravid siden jeg har gått på synarela ?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp