❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men dere!!![emoji85] Hvis man ikke blir gravid så vil mensen komme etter ca 14 dager den da? Eller vil den bli veldig forsinka?[emoji849]

Sniker litt på tråden deres[emoji12] På ferskforsøket mitt hvor jeg brukte lutinus så kom mensen på testdato, mens jeg fortsatt gikk på lutinus! Ved fryseforsøk når jeg gikk på Cyclogest kom den 4 dager etter jeg slutta på medisinene[emoji5]
 
Sniker litt på tråden deres[emoji12] På ferskforsøket mitt hvor jeg brukte lutinus så kom mensen på testdato, mens jeg fortsatt gikk på lutinus! Ved fryseforsøk når jeg gikk på Cyclogest kom den 4 dager etter jeg slutta på medisinene[emoji5]

Ok takk for svar[emoji4] Er så redd for å teste og gruer meg skikkelig[emoji51]
 
Har dere noe erfaring med om apotekene har medisinene vi trenger inne? Eller må det bestilles. Jeg bor på Østlandet :)
 
Har dere noe erfaring med om apotekene har medisinene vi trenger inne? Eller må det bestilles. Jeg bor på Østlandet :)

Bestiller du før kl 14 (tror jeg det var) så får de det inn dagen etter :)
 
Da har vi vært en svipptur(3t hver vei..) og hatt en samtale med han legen som heter Hans.. et eller annet.

Vi gikk igjennom de to første forsøkene, hvor alle de totalt 19 eggene faktisk har vært modne, stimuleringen har gått meget bra hver gang, men det stopper opp ved befruktning.. Vi har avtalt at vi i første omgang skal ned i vekt, både jeg og samboeren. Så skal ikke melde mens før i januar, men dette hadde vi bestemt oss om på forhånd.

I tillegg skal de prøve TESA på samboeren, siden forskning viste at det kunne gi bedre befruktning når det er snakk om ICSI. Så har egentlig ganske høye forhåpninger om det. Så nå er det uttak omkring uke 8, med mindre syklusene tuller seg helt til..
 
Ville satset på Jernbanen eller Oslo legevakt. De har det meste ;)

Og heier på spire hos Ipoki i februar ❤️
 
Litt sært å spørre om kanskje men... Noen som har fått bilde av eggene sine fra Porsgrunn? Jeg satt inn egg i desember og nå har vi jo fått en Porsgrunn-baby. Jeg lurer på å høre om de har bilde av eggene for å ta vare på. Er det innafor?
 
Litt sært å spørre om kanskje men... Noen som har fått bilde av eggene sine fra Porsgrunn? Jeg satt inn egg i desember og nå har vi jo fått en Porsgrunn-baby. Jeg lurer på å høre om de har bilde av eggene for å ta vare på. Er det innafor?

Det har jeg lyst til å spørre om også [emoji4]
 
Fått plan. 225 IE menopur og 10 mg prednisolon. Hva er det siste? :bag: Sprøyter fra 18/10 :) Antar uttak blir første uken i november.
 
Litt sært å spørre om kanskje men... Noen som har fått bilde av eggene sine fra Porsgrunn? Jeg satt inn egg i desember og nå har vi jo fått en Porsgrunn-baby. Jeg lurer på å høre om de har bilde av eggene for å ta vare på. Er det innafor?

Det har vi også tenkt på, så mannen tok bilde av embryoet da vi fikk se det på skjermen før innsettet [emoji4], jeg tror nok du ikke er den første som spørr eventuelt [emoji4]
 
Fertility Wonder Drug.. Burde bli imponert om de ikke gjør meg gravid nå med andre ord? :p

Vet du om disse brukes lenge ved en eventuell positiv test? Var heldigvis ikke dyre da.. :)

Jepp;) Er flere her på forumet som har brukt det, med varierende resultat. Står vel i artikkelen at en bruker det til 12. uke og trapper ned?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp