❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg hadde uttak på fredag og da ringte de faktisk på lørdag og fortalte hvor mange som hadde blitt befruktet. Til innsett var det en del egg som hadde falt fra og det fikk jeg ikke beskjed om, men det er vel vanlig.

Vi hadde innsett på dag 5 og de sa at det var vanlig med innsett på dag 3 eller 5 og ikke dag 4 fordi egget da var i en mellomfase...
Da forbereder jeg meg på det .
 
Hvis man har uttak på en fredag og egget dør i løpet av helga blir man da ringt i helgen , eller er det hel stengt i helga ?
Kan man sette inn et 4 dagers egg, eller vil de da normalt vente til Tirsdag tru å sette inn et 5 dagers
Jeg hadde også uttak på fredag, og da ringte de på lørdag morgen for å si fra hvordan det gikk ;) Satt inn på mandagen ;)
 
Så da kan man sette inn et 4 dagers egg

Tror de regner i døgn sånn at et egg tatt ut på fredag er tre dager (døgn) på mandag. Mitt var 5 dager på onsdagen da jeg tok ut på fredagen.
 
Så slitsomt å måtte ha det sånn :/
Når begynner du på sprøytene? Kanskje du kan ta en hastetime og be om SM på nytt da om det viser seg å bli helt umulig?

Ble sm 60%[emoji53] Nav har vist blitt veldig strenge så jeg måtte ha vært sengeliggende hvis jeg skulle blitt 100% sm[emoji849] Men får prøve meg og håpe det går bra[emoji4]
Nå bare venter jeg på at tanta skal komme,slutta på p-piller på søndag og tanta skal komme mellom 3-5 dager[emoji854] Ikke ofte man venter på at den skal komme[emoji23]
 
Positiv eggløsningstest i dag. Og jeg har 2 dagers egg på frys hvor planen er å sette inn blasto . Blir det da på innsett onsdag neste uke? Tar di dem da opp på mandag? Synes liksom det virker som di egentlig må ta dem opp på søndag og da blir det vel avbrutt :/ Har ett 3 dagers også som vi kanskje kan bruke da men.
 
Positiv eggløsningstest i dag. Og jeg har 2 dagers egg på frys hvor planen er å sette inn blasto . Blir det da på innsett onsdag neste uke? Tar di dem da opp på mandag? Synes liksom det virker som di egentlig må ta dem opp på søndag og da blir det vel avbrutt :/ Har ett 3 dagers også som vi kanskje kan bruke da men.

Vil tro de på opp av fryseren på søndag da ja... er det ingen på laben engang da? Trodde bare de ikke gjorde innsett/uttak i helg, men at laben er der...
 
Vil tro de på opp av fryseren på søndag da ja... er det ingen på laben engang da? Trodde bare de ikke gjorde innsett/uttak i helg, men at laben er der...

Hmm, forstått det som at di ikke tar opp fra frysen i helg også jeg serru, men di gjør ganske det? Uansett så kan di ta opp 3 dagers egget mitt på mandag, men da er det bare å krysse fingrene for at det ikke dør under dyrking :/ skulle egentlig ta opp to stykker :/
 
Hmm, forstått det som at di ikke tar opp fra frysen i helg også jeg serru, men di gjør ganske det? Uansett så kan di ta opp 3 dagers egget mitt på mandag, men da er det bare å krysse fingrene for at det ikke dør under dyrking :/ skulle egentlig ta opp to stykker :/

Ja, jeg vet ikke altså. Kan håpe!!!!
 
Bruker dere folat hele tiden , eller begynner man med evt positiv test .
Teller ned timer til uttak , kjenner meg utrolig spent og litt nervøs [emoji3]
 
Positiv eggløsningstest i dag. Og jeg har 2 dagers egg på frys hvor planen er å sette inn blasto . Blir det da på innsett onsdag neste uke? Tar di dem da opp på mandag? Synes liksom det virker som di egentlig må ta dem opp på søndag og da blir det vel avbrutt :/ Har ett 3 dagers også som vi kanskje kan bruke da men.
Jeg fikk beskjed om at jeg kun kunne få positiv test en tirsdag, fredag og lørdag for at de kunne ta opp todagers og dyrke videre[emoji20] De tar visst ikke opp egg i helgene i Porsgrunn.
 
Bruker dere folat hele tiden , eller begynner man med evt positiv test .
Teller ned timer til uttak , kjenner meg utrolig spent og litt nervøs [emoji3]

Folat hele tiden ja [emoji5]
Kommer til å gå helt fint! [emoji5] lykke til [emoji16]
 
Bruker dere folat hele tiden , eller begynner man med evt positiv test .
Teller ned timer til uttak , kjenner meg utrolig spent og litt nervøs [emoji3]

Folat anbefales at man starter på så snart man planlegger prøving, så bare å spis i vei :)
Lykke til i morgen!
 
Juhu[emoji2][emoji114][emoji109][emoji23] Mensen meldte sin ankomst idag[emoji2][emoji23] Da blir det vel sprøytestart på lørdag[emoji2] Sendte mail til porsgrunn så regner med dem ringer eller sender mail i morra[emoji4] For dem har åpent i morra dem?[emoji33]

Det har de ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp