❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
2 av eggene var det ikke skall på , så da sitter vi igjen med et egg som er befruktet , den siste måtte de se an .
Så da må vi satse på at det ene er gullegget
Krysser fingrene for deg ;)
 
Krysser fingrene for deg ;)
Jeg er veldig rolig ... kykkes det ikke første runde har jeg fortsatt frøkna mi som blir 2 år i dag , og vi skal til Italia i sommer med svigers og foreldrene mine.. lykkes vi ikke vi .. blir det en fin sommer med familie og bobler i glasset.
Utrolig glad jeg har Anine (datteren min ) i dette ivf spillet. Jeg er gpr inn i det med veldig senka skuldre
 
Jeg er veldig rolig ... kykkes det ikke første runde har jeg fortsatt frøkna mi som blir 2 år i dag , og vi skal til Italia i sommer med svigers og foreldrene mine.. lykkes vi ikke vi .. blir det en fin sommer med familie og bobler i glasset.
Utrolig glad jeg har Anine (datteren min ) i dette ivf spillet. Jeg er gpr inn i det med veldig senka skuldre
Jeg håper jeg klarer å tenke som deg når vi setter igang igjen ;) Er veldig glad vi har klart å få en liten datter og håper hun vil gjøre eventuelle nedturer lettere å takle ;)
 
Jeg tenker bare .. tenk om jeg ikke hadde fått hu... om jeg måtte forbli barnløs... da er gaven å få minst 1 .. er en lykke...
Nettopp , for min del så har ønsker jeg mer at hu skal få en søster / bror enn at jeg ønsker å bli gravid igjen.
Jeg ønsker jo for alt her i verden pappa , mamma og 2 barn..
Men alternativet er så mye verre .
Jeg er oppvokst med en søster og hu er hele verden min så jeg ønsker hu det samme
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .

Min var med, men det var mest fordi han syns han måtte og at han mente det var "riktig" tror jeg [emoji13] Vi hadde ikke så lang reise som dere heller da. For min del kunne han gjerne ha blitt hjemme. Det er fort gjort, gjorde ikke vondt :)
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .

Mannen her skal være med, men det er som andunge skriver, mest fordi han vil være med på denne delen av prosessen. Men vi bor bare noen minutter fra klinikken så det er veldig lettvint for oss. Tror det er mange som reiser uten partner også :)
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .

Mannen her skal være med, men det er som andunge skriver, mest fordi han vil være med på denne delen av prosessen. Men vi bor bare noen minutter fra klinikken så det er veldig lettvint for oss. Tror det er mange som reiser uten partner også :)
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .
Mannen min har ikke vært med på noen av innsettene, er fort gjort, du er vel bare inne i ti min og ingen smerter :)
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .

Avocadomannen har vært med på 1 av 4 innsett. Det var kun første gangen han ble med. Han blir nok ikke med den kommende gangen heller da jeg klarer meg fint og han helst holder seg på jobb ;)
 
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .
Mannen var med, men det var mest for selskapets skyld, vi også har lang reisevei. Tok muligens litt lenger tid for meg da legen slet med å sette inn detta røret pga at jeg hadde en knekk på livmorhalsen...eneste som var ubehagelig var at jeg måtte holde den ultralydgreia veldig hardt ned på en overfylt blære... :p
 
Mannen var med, men det var mest for selskapets skyld, vi også har lang reisevei. Tok muligens litt lenger tid for meg da legen slet med å sette inn detta røret pga at jeg hadde en knekk på livmorhalsen...eneste som var ubehagelig var at jeg måtte holde den ultralydgreia veldig hardt ned på en overfylt blære... :p
Ser ikke akkurat frem til det røret med overfylt blære ;)
Da får jeg mamma og pappa til å henne i bhg tror jeg
Så får jeg selskap på veien ;)
 
Ser ikke akkurat frem til det røret med overfylt blære ;)
Da får jeg mamma og pappa til å henne i bhg tror jeg
Så får jeg selskap på veien ;)

Og OM noe uforutsett skulle skje er det godt å ha med støtte. Jeg var rimelig fra meg og sår etter sist innsett da vi atter en gang hadde mistet alle utenom det ene egget.
 
Du sier noe der [emoji3]

Hørt flere si at det hele kan føles litt overveldende den første gangen også. Jeg husker jeg ble veldig rørt og tårevåt da vi hadde den første inseminasjonen. Tror kanskje jeg kommer til å bli det denne gangen også.

Dette er første ivf forsøk for dere ikke sant? Lille jenta deres kom naturlig? (Sikkert spurt deg før, er bare så sykt glemsk!)
Vi har en fra før nemlig som kom naturlig etter 4 mnd prøving. Så hadde virkelig ikke forventet at det skulle ta så lang tid denne gangen.
 
Hørt flere si at det hele kan føles litt overveldende den første gangen også. Jeg husker jeg ble veldig rørt og tårevåt da vi hadde den første inseminasjonen. Tror kanskje jeg kommer til å bli det denne gangen også.

Dette er første ivf forsøk for dere ikke sant? Lille jenta deres kom naturlig? (Sikkert spurt deg før, er bare så sykt glemsk!)
Vi har en fra før nemlig som kom naturlig etter 4 mnd prøving. Så hadde virkelig ikke forventet at det skulle ta så lang tid denne gangen.
Våres første ifv. Den første kom på den naturlige måten etter 3 års prøving.
Så nå spurte vi om hjelp ganske tidlig for vi har ikke tid til å prøve 3 år til pga alderen.
Snakket litt med gubben istad og han ytret et ønske å bli med så da gjør han nok det :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp