✩ IKM uke 23 ✩

Ny test i morgest, negativ! Jeg måtte riktig nok opp å tisse 0430, så testen ble tatt 0800. Jeg er 12 dpo i dag. Sist jeg ble gravid og hadde sa, hadde jeg svakt positiv test 4 dager før ikm. Har hatt noen stikkingere i livmor, men begynner å tro det ikke er mer håp nå som det fortsatt ikke var noen tegn til strek.
 
Kan settes på gravid[emoji173]️
c52b311a6595ea7cee3124fc23af8dfd.jpg

Er vel ingen tvil her.

Her er det ingen tvil.

Gratulerer!
 
Da kom tr her også, så nå blir det en pausemåned før vi prøver igjen :)
Har planlagt en aktiv ferie i år, så like greit å ikke risikere å være dårlig.
Lykke til neste periode!
 
Jeg trodde det var tr da jeg så litt lyserødt blod på papiret i går kveld og blod da jeg tisset til morgenen, men skulle bytte ob i stad, og satt lenge på do. Det var blod på oben, men rant ikke noe blod i doen som det alltid gjør. Det kom heller ikke noe blod på fingeren da jeg tok i ny ob. Jeg pleier alltid å ha smerter, men kun små murringer. Kan det fortsatt være håp? IKM til Lørdag, egentlig.. Har vel egentlig mistet håpet, men vil høre deres tanker :)
 
Da var det ikke lenger noen tvil - TR har ankommet!
 
Jeg trodde det var tr da jeg så litt lyserødt blod på papiret i går kveld og blod da jeg tisset til morgenen, men skulle bytte ob i stad, og satt lenge på do. Det var blod på oben, men rant ikke noe blod i doen som det alltid gjør. Det kom heller ikke noe blod på fingeren da jeg tok i ny ob. Jeg pleier alltid å ha smerter, men kun små murringer. Kan det fortsatt være håp? IKM til Lørdag, egentlig.. Har vel egentlig mistet håpet, men vil høre deres tanker :)

Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid. Jeg pleier alltid spotte 1-3 dager før mens, men denne gangen var det bare bæng rett på niagarafossen av blod, så ingen tvil her i gården..
 
Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid. Jeg pleier alltid spotte 1-3 dager før mens, men denne gangen var det bare bæng rett på niagarafossen av blod, så ingen tvil her i gården..

Bedre lykke neste gang[emoji173]️ [emoji271]jeg vet enda ikke om det er heksa eller småspotting.
 
Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid. Jeg pleier alltid spotte 1-3 dager før mens, men denne gangen var det bare bæng rett på niagarafossen av blod, så ingen tvil her i gården..
Skikkelig dritt med tr! Men må si du fikk meg til å le når jeg leste beskrivelsen; "niagarafossen" :hilarious: Kjenner jeg trengte å dra litt på smilebåndet nå! Da håper jeg at fossen snart er demmet opp og holder seg slik!
 
Stoppet og blø... Kom bare litt i går kveld og i dag tidlig. Murringer som om det kommer snart, men pleier ikke bli borte sånn når det først kommer[emoji85]
 
Hatt mensmurring i dag 2 dager før ikm, og det pleier jeg ikke å ha. Spennende! Ny test i morgen tidlig[emoji4]
 
Back
Topp