✩ IKM uke 23 ✩

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Lykke til jenter :dummy1::dummy:
✩ 5.Juni
Dyrepasseren - pp 4
Isa - pp2
EE2017 - pp3


✩ 6.Juni
Aurora85 - pp 2
Nettinitti - pp9
Alvea
Babyhåp89 - pp 6
Neidajoda, pp5


✩ 7.Juni

Krøllefløff - pp 17
Eiapopeia


✩ 8.Juni

Maiine - pp 1
Lusemus 71
Fru.86 - pp 2
CurlyGirl - pp 13
MammaStine - pp1
Snorkfrøkna_90 - pp2

✩ 9.Juni
Melonen
BabyyB
Frøyaprøverlykken - pp 11
Leonore - pp 4
MallaMo - pp 19
Hippolini - pp1
Silje86
Mams90 - Pp 6
LeneSvima -Pp2
Bkno5567682
Ønsker en liten en - pp 14
Baby10 - pp2


✩ 10.Juni
Milla_1981- pp 16
Janke - pp 13
Mamma til 2 gutter - pp7
Guttemamma 12 & 14


✩ 11.Juni

Niomi88 - pp 4
Norri - pp5
Sengepolka - pp 63

Gravid :dummy1:
Jente26
Dyrepasseren
Bkno5567682
Tøfflus92
LeneSvima
Hippolini
Babyhåp89
 
Last edited:
Skriver meg opp her da tr nok kommer ila dagen :)
Ønsker en liten en - pp 14 - b1 - pausemåned på pergo
 
Dag 3 i syklusen og negativ FSH test. YES
 

Vedlegg

  • IMG_3671.JPG
    IMG_3671.JPG
    637,8 KB · Visninger: 188
Jeg er godt opp i åra og er den FSH testen positiv så er det tegn på overgangsalderen eller ingen sjans og bli gravid på normal måte. Den fungerer likt som ein el test.

Jeg skjønner! Man lærer noe hver dag på Babyverden. :) Så bra at den var negativ! Masse lykke til!
 
Hurra! Endelig kan jeg få være med i IKM-gruppe igjen![emoji2] Har fått påvist pcos (som selvfølgelig er noe dritt), men da får jeg hvertfall hjelp! Så nå skal jeg starte med letrozol denne pp. Håper det får igang EL[emoji4] Vet ikke nøyaktige datoer siden det sikkert blir litt annerledes når jeg skal ta tablettene, men får heller endre etterhvert.

Frøyaprøverlykken - pp11 - b1 - EL 25. mai - IKM 9. juni
 
Da kommer jeg inn hit siden TR kom 4 dager tidligere enn antatt [emoji20]
Niomi88 - pp4 - B2 - el 28 mai - ikm 11.juni
 
Jeg er godt opp i åra og er den FSH testen positiv så er det tegn på overgangsalderen eller ingen sjans og bli gravid på normal måte. Den fungerer likt som ein el test.
Kan jeg spørre om alder og hvor du får tak i en slik test? Jeg selv blir 38år tilsammen og holder på med pp6. Utålmodig og redd det kan være noe galt!!
 
Kan jeg spørre om alder og hvor du får tak i en slik test? Jeg selv blir 38år tilsammen og holder på med pp6. Utålmodig og redd det kan være noe galt!!

Jeg er 45 år og kjøper dei på Ebay. Dei testene skal takast på syklus dag 2-3 og 7 dager etter det og 7 dager etter det. Jeg har i tillegg tatt FSH blodprøve på legekontoret som er fine.

Mitt siste barn var jeg 39 år. Vil ha ein til før jeg takker for meg men på normale måten.
 
Hurra! Endelig kan jeg få være med i IKM-gruppe igjen![emoji2] Har fått påvist pcos (som selvfølgelig er noe dritt), men da får jeg hvertfall hjelp! Så nå skal jeg starte med letrozol denne pp. Håper det får igang EL[emoji4] Vet ikke nøyaktige datoer siden det sikkert blir litt annerledes når jeg skal ta tablettene, men får heller endre etterhvert.

Frøyaprøverlykken - pp11 - b1 - EL 25. mai - IKM 9. juni

Inne i samme prosess som deg.
Tok Letrozol i forrige pp. Har pausemåned nå.
Sluttet med p-pillene i oktober, men fikk aldri TR tilbake. Så fikk tabletter for å fremkalle blødning, så Letrozol for å få EL.
Det funket, og etter den pp kom TR av seg selv.
Spent om jeg får EL nå i pausemnd.
 
Inne i samme prosess som deg.
Tok Letrozol i forrige pp. Har pausemåned nå.
Sluttet med p-pillene i oktober, men fikk aldri TR tilbake. Så fikk tabletter for å fremkalle blødning, så Letrozol for å få EL.
Det funket, og etter den pp kom TR av seg selv.
Spent om jeg får EL nå i pausemnd.

Å, så bra at du hvertfall fikk igang syklusen igjen, og håper du får EL denne mnd også, og selvfølgelig en liten spire[emoji6] Satser på det samme skjer her[emoji4] hadde du noen bivirkninger av letrozol? Litt spent på hvordan det blir[emoji4]
 
Å, så bra at du hvertfall fikk igang syklusen igjen, og håper du får EL denne mnd også, og selvfølgelig en liten spire[emoji6] Satser på det samme skjer her[emoji4] hadde du noen bivirkninger av letrozol? Litt spent på hvordan det blir[emoji4]

Takk for det.
Ja, veldig kjekt at syklusen kom i gang igjen!

Ikke merket noe særlig bivrkninger. Vært litt opp og ned i humøret eneste. Kan jo være det er tablettene som gjør det.

Krysser fingrene for oss begge!
 
Takk for det.
Ja, veldig kjekt at syklusen kom i gang igjen!

Ikke merket noe særlig bivrkninger. Vært litt opp og ned i humøret eneste. Kan jo være det er tablettene som gjør det.

Krysser fingrene for oss begge!

Ok, da håper jeg på lite bivirkninger, litt humørsvingninger skal jeg klare[emoji4]

Bruker du noen andre hjelpemidler? Temping, EL-tester?
 
Back
Topp