✩ IKM uke 23 ✩

Jeg valgte å ta en cider i går siden jeg ikke har hatt positiv test enda[emoji2] Krysser fortsatt fingrene for deg[emoji2]

CB var også negativ, så da kjører jeg på. Har sagt at jeg skal leve som normalt, frem til testen er positiv, så da gjør jeg det, med god samvittighet. Prøvetiden kan jo bli lang, ikke vet jeg [emoji85]
 
Tr her, pp 15 next:wacky:
 
CB var også negativ, så da kjører jeg på. Har sagt at jeg skal leve som normalt, frem til testen er positiv, så da gjør jeg det, med god samvittighet. Prøvetiden kan jo bli lang, ikke vet jeg [emoji85]
Tenker det jeg også! Men var godt å slippe tr da vi var på Hunderfossen i dag[emoji2] Men er spent på dagene fremover. Ingenting nytt der heller?
 
Nå har jeg hatt nesten tr i 8 dager! Tror den kommer hele tiden, blod på papiret og i do (sorry ekle detaljer), men så blir det bare spotting igjen. Er sånn at truseinnlegg holder i massevis. Har bare tr av og til når jeg på do denne perioden. Begynte 5dpo og holder på slik fremdeles! Blir bekymret jeg. Må jo være noe galt. Spottet 5 dpo, så ikke noe 6 og 7. Men fra 8 til 12 dpo har det vært sånn av og på, sort sett tr en gang i løpet av dagen. Har testet og hadde skygge 7 dpo men blende igjen 9dpo. Så er ikke gravid. Kan det være at jeg har blitt for gammel, tegn på overgangsalderen?
 
Back
Topp