♡ Vårt største ønske ♡

7+0

I dag har jeg vært hos legen. Er veldig dårlig så ønsket meg sykemelding. Og det fikk jeg. Legen min er helt fantastisk og har beordret meg til å ta det helt med ro og lytte til kroppen. Jeg ville egentlig bare ha ut uken, men fikk tre uker pga habituell abort. Jeg er egentlig helt enig. Jeg har en stressende jobb og det er ikke helt bra.

Men det jeg ikke visste var at legen min har ul. Så det fikk jeg også. Og jammen var det liv der ♡ en liten ert med bankende hjerte. Helt fantastisk! Legen sa selv at apparatet var ganske dårlig, så det var ikke så lett å se noe, men jeg kunne se at hjertet slo ♡ nå må spiren bare vokse seg stor og sterk. Jeg gråt forresten som en drittunge :p hehe.

Her er bilde:
68c3e490e0f0d8e15b426d79a9075acd


Nå er det vel på tide å flytte dagboken min ut fra fs... :) håper dere vil følge meg videre på marsforumet ♡♡
Åhh herlig <3
 
7+0

I dag har jeg vært hos legen. Er veldig dårlig så ønsket meg sykemelding. Og det fikk jeg. Legen min er helt fantastisk og har beordret meg til å ta det helt med ro og lytte til kroppen. Jeg ville egentlig bare ha ut uken, men fikk tre uker pga habituell abort. Jeg er egentlig helt enig. Jeg har en stressende jobb og det er ikke helt bra.

Men det jeg ikke visste var at legen min har ul. Så det fikk jeg også. Og jammen var det liv der ♡ en liten ert med bankende hjerte. Helt fantastisk! Legen sa selv at apparatet var ganske dårlig, så det var ikke så lett å se noe, men jeg kunne se at hjertet slo ♡ nå må spiren bare vokse seg stor og sterk. Jeg gråt forresten som en drittunge :p hehe.

Her er bilde:
68c3e490e0f0d8e15b426d79a9075acd


Nå er det vel på tide å flytte dagboken min ut fra fs... :) håper dere vil følge meg videre på marsforumet ♡♡
Så fantastisk:) så glad på dine vegne!!
 
Så utrolig bra at legen tar godt vare på deg, og at alt var bra med lille. :)
 
Åååå, så flott med fantastiske lille spiren :Heartred Ble nesten helt rørt selv, jeg nå :p Så herlig at du fikk se hjertet slå, og så deilig at du ble "overrasket" med det så du slapp å grue deg på forhånd. Nå kan du virkelig glede deg til ul om to uker :D
 
Åååå, se på den lille reka ❤❤❤ Fantastisk å bli overrasket med UL - det må være en nygravids drøm :D Haha! Nå er det bare å slippe ned skulderne og puste rolig ut. Veldig bra at legen din tok deg på alvor og ga deg bra sykemelding! Hurra! ♥
 
Ååå så bra ! Nå ble jeg kjempeglad :D Og så heldig du er som fikk se knøttet allerede ! Superglad på dine vegne ❤️
 
Ååå for en flott overraskelse :D♡♡ også så fint å høre at du tar det med ro :)
 
Symptomersymptomer :D Dette går så bra det ;)
 
Back
Topp