♡ Vårt største ønske ♡

Uff, det er så tøft å miste altså. Og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste flere ganger. Forferdelig at det skal være så urettferdig :( Håper testene dine snart blir svakere og at et nytt egg er klart for befruktning! Hvor sent har syklusen kommet i gang før? Klem til deg!
 
Tusen takk for fine ord :)
Første gang tok det to måneder, og andre gang 4 uker før positiv el-test. Håper ikke det tar to måneder denne gangen :p jeg har uansett fylt opp lagere mitt med el-tester så jeg er klar dersom det blir lang syklus :p jeg er skikkelig spent på denne pp siden vi endelig skal få oppfølging. Er så utrolig klar for baby nå ♡ (men det er vi vel alle her inne).
Det er utrolig godt å ha litt nytt håp i form av medisiner når man skal prøve på nytt. Krysser fingrene for at det er det som skal til :D
 
.
 

Vedlegg

  • upload_2015-1-23_15-56-49.jpeg
    upload_2015-1-23_15-56-49.jpeg
    340,5 KB · Visninger: 295
Last edited:
Sender en klem og ønsker deg lykke til videre :)
 
.
 

Vedlegg

  • 1422220583772.jpg
    1422220583772.jpg
    19,6 KB · Visninger: 44
Last edited:
Hurra, så deilig :D Godt når man endelig kan se fremover igjen. Håper du snart har en spire i magen igjen som denne gangen sitter til termin :)
 
I går fikk jeg spørsmål fra en venninne om jeg var gravid. Ikke første gang jeg har fått det spørsmålet, så starte nå bare ærlig at 'nei, det er jeg nok ikke'. Og da svarte hun at 'åja, det så nemlig sånn ut'. Ble helt satt ut... ser jeg virkelig gravid ut? Også er jeg ikke gravid engang :( merket jeg ble skikkelig lei meg. Klarer liksom ikke å slutte å tenke på det :(
Eh, hva er det for en ting å si?? Hjelpes.. Enkelte folk eier ikke folkeskikk..
 
Ja jeg synes det var skikkelig unødvendig! Tror hun prøvde å forsvare hvorfor hun spurte, men det gjorde det jo bare mye verre! :(
Ja, hva med deg mente hun gjorde at du så gravid ut? Jeg håper hun sa "du har en sånn fantastisk glød i ansiktet" og ikke "du ser tjukk ut" liksom.. Hehe. Uansett en rar ting å si.
 
Tror nok hun siktet til min nydelige oppblåste mage :p men hun kunne jo rodd seg inn da :p haha! Skulle nesten ha spurt vet du! Synd jeg ble så satt ut :p
Fy søren altså. Man sier jo ikke bare det! Hvem har ikke noen ekstra kg på kroppen, trenger ikke være gravid for det? :p Hehe. Håper det ikke er altfor lenge til du kan svare ja på det spm, jeg :D
 
Back
Topp