♡ Drømmen vår ♡

Mannen min så ikke bt. Men jeg tok en FR, den var det mannen så;)
 
Egentlig burde alle testetøser ha FR i hus. Mye lettere å tyde enn bt når det er bittebittelitt mer enn den skulle-vært-en-strek-streken;)
 
Egentlig burde alle testetøser ha FR i hus. Mye lettere å tyde enn bt når det er bittebittelitt mer enn den skulle-vært-en-strek-streken;)
Jeg stemmer for at de senker prisen på FR tilsvarende bt, sånn at alle testetøsene får det litt enklere ;)

Og Lykkeliten, klem til deg❤️ håpet virkelig at dere skulle være en av gladhistoriene som fikk barn i køen. Men dere er nok ikke langt unna drømmen deres uansett, krysser alt for august nå!
 
Egentlig burde alle testetøser ha FR i hus. Mye lettere å tyde enn bt når det er bittebittelitt mer enn den skulle-vært-en-strek-streken;)

Hadde ikke hjulpet noe her, jeg er egentlig sikker på at den ville blitt negativ den og. :p
 
Jeg stemmer for at de senker prisen på FR tilsvarende bt, sånn at alle testetøsene får det litt enklere ;)

Og Lykkeliten, klem til deg❤️ håpet virkelig at dere skulle være en av gladhistoriene som fikk barn i køen. Men dere er nok ikke langt unna drømmen deres uansett, krysser alt for august nå!

Jeg krysser alt for august jeg også nå! :) Tenk om det går på første forsøk!
 
Kan jo være lyset, men jeg ser bedre streken i dag enn i går. Har du bilde vedsiden av hverandre? :p

Testen både fra i går og i dag ser så og si blendahvit ut, skyggestreken er utrolig svak, og kan ikke redigeres frem en gang, så dette er nok bare gammel moro og ingenting nytt.

ImageUploadedByBV Forum1433776962.724216.jpg
 
Ser rimelig blanda ut de der, ja
 
Ser rimelig blanda ut de der, ja

Jepp. Det er bare mulig å se reagensstreken i godt lys, men det er jo absolutt ikke noe spennende, og nå er jeg 10 dpo. Så da føler jeg meg ganske sikker på at det som blir spennende nå er bare hvor lenge jeg kan utsette tr. :)
 
PP 21, 11 dpo

Negativ test. Da er jeg over på prosjektet "utsette tr lengst mulig". Og det fortsetter jeg med i dagboken min på assistert. :)
 
Lykke til med utsettingen.
Får ikke fulgt deg på assistert jeg da, men håper du oppdatere her litt innimellom også?
 
Lykke til med utsettingen.
Får ikke fulgt deg på assistert jeg da, men håper du oppdatere her litt innimellom også?

Dagboken min på assistert ligger åpent, den jeg la link til, så det er bare å følge der. :) Tror ikke jeg kommer til å oppdatere her også.

Takk! :) Jeg håper at jeg klarer å utsette tr et godt stykke ut i neste uke.

(Dagboken min på assistert.)
 
Last edited:
Dagboken min på assistert ligger åpent, den jeg la link til, så det er bare å følge der. :) Tror ikke jeg kommer til å oppdatere her også.

Takk! :) Jeg håper at jeg klarer å utsette tr et godt stykke ut i neste uke.
Ah, men da skal jeg følge med :D
 
Av og til må jeg bare innom dagboka di for å se hvordan det går! Trist å se at det ennå ikke har klaffa. Men nå er August rett om hjørnet, håper det setter seg en spire da! Krysser alt jeg har for deg. <3

Vet ikke om du husker meg, men jeg var med her på "vi som prøver" i fjor :) venter tredje nå i august, og forlot dere i "vi som prøver" rundt juletider etter 8pp i gruppa.
 
Av og til må jeg bare innom dagboka di for å se hvordan det går! Trist å se at det ennå ikke har klaffa. Men nå er August rett om hjørnet, håper det setter seg en spire da! Krysser alt jeg har for deg. <3

Vet ikke om du husker meg, men jeg var med her på "vi som prøver" i fjor :) venter tredje nå i august, og forlot dere i "vi som prøver" rundt juletider etter 8pp i gruppa.

Så hyggelig at du er innom og heier. :) Jeg har flyttet ut av denne dagboken og over til assistert befruktning: Her er den nye dagboken min på assistert.

Jeg håper at vi lykkes med første IVF forsøk i august, og at jeg får en liten mai-baby neste år. Jeg er uansett veldig spent på tiden fremover og hvordan IVF egentlig er. Jeg skal starte med medisiner om en uke. :)

God sommer, og lykke til med "innspurten". :)
 
Back
Topp