♡ Drømmen vår ♡

Det har vi mye erfaring med, du og jeg. Bare så urettferdig at jeg sitter her og er gravid

Nei, det er jo bare positivt!!! Det som er dritt er at jeg ikke er det jeg og. :)
 
Hver gang jeg venter på at g-testen skal trekke ferdig, eller liksom de første 10-15 minuttene, så klarer jeg ikke å la være å håpe litt. Likevel så burde jeg vært kvalm nå. Og streken skulle vært tydeligere synes jeg. :p Hyggelig at du håper! :)
Signerer den. ALLTID sitter man litt og håper på en strek tidlig i testdagene.. Sukk :p Håper også fortsatt litt for deg ♡
 
Håper så veldig for deg!
Og ja, de testene sitter man alltid og håper så veldig på, selv man egentlig 'vet' at de blir negative...
 
Signerer den. ALLTID sitter man litt og håper på en strek tidlig i testdagene.. Sukk :p Håper også fortsatt litt for deg ♡

Ja, men det er helt annerledes nå enn før. Det er første gang jeg har gitt helt opp på forhånd. Så det er ikke så nervepirrende som det pleier. Men jeg tror kanskje at jeg hadde fått det håpet uansett om det var CD 5 eller 1 dpo, bare fordi det er en blå test og jeg har innmari lyst. :p Takk for at du håper. ♥ Uansett har jeg spennende uker fremover. :)
 
Håper så veldig for deg!
Og ja, de testene sitter man alltid og håper så veldig på, selv man egentlig 'vet' at de blir negative...

Ja. Det er psykisk terror egentlig. Det er heldigvis helt annerledes nå som vi venter på IVF forsøk og hjelp videre. :)
 
Det er veldig rart at vi feirer to års bryllupsdag uten verken en liten her hos oss eller spire i magen. Det hadde jeg aldri trodd. Jeg skulle ha to tette etter bryllup, helst på bestilling. Skulle vel prøvd på nummer to nå (eller vært gravid med nummer to allerede). Litt mørke tanker på senga i kveld. Jeg bekymrer meg smått for at tr skal gjøre en ny manøvrering og komme for tidlig den syklusen her. Aner ikke hvorfor jeg er redd for det, det stemmer jo ikke med mine erfaringer, men jeg er visst veldig redd for mer sabotasje før IVF nå. Vil egentlig ikke ha tr før uke 25, 17 dpo og utover. Og så gjerne så sent som mulig. Det kan bli spennende.
 
PP 21, 10 dpo

Må først bare legge til at jeg håpet at det skulle bli nesten som å få barn på bestilling, eller hvert fall at det skulle gå på et halvt år (i verste fall klaff innen ett år med prøving). Jeg kjenner jo et par IVF-mammaer, så jeg var ikke helt uten forståelse, jeg var bare veldig håpefull.

Uansett, negativ test i dag og, og da gir jeg opp slik jeg innerst inne allerede har. Jeg skal teste litt til, men nå blir det i virkeligheten bare fokus på hvor lenge jeg klarer å utsette tr.

Bilde etter 15 minutter:
1433739627916.jpg
 
Er det skyggestrek da? Synst virkelig jeg kan se antydninger til strek.. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger, men på min iPad ser jeg noe! :p
 
Er det skyggestrek da? Synst virkelig jeg kan se antydninger til strek.. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger, men på min iPad ser jeg noe! :p

Ja, skyggestreken er der alltid. Både på testen jeg la ut bilde av i går og den i dag. :rolleyes: Jeg synes ikke dagens er noe sterkere. Og vil ha rosa ultrasvak strek 10 dpo, hvis det kommer noe særlig senere pleier det bare å bety kjemisk hos meg.
 
Det er veldig rart at vi feirer to års bryllupsdag uten verken en liten her hos oss eller spire i magen. Det hadde jeg aldri trodd. Jeg skulle ha to tette etter bryllup, helst på bestilling. Skulle vel prøvd på nummer to nå (eller vært gravid med nummer to allerede). Litt mørke tanker på senga i kveld. Jeg bekymrer meg smått for at tr skal gjøre en ny manøvrering og komme for tidlig den syklusen her. Aner ikke hvorfor jeg er redd for det, det stemmer jo ikke med mine erfaringer, men jeg er visst veldig redd for mer sabotasje før IVF nå. Vil egentlig ikke ha tr før uke 25, 17 dpo og utover. Og så gjerne så sent som mulig. Det kan bli spennende.
Sender en klem jeg og ♥ Kanskje på en måte like greit at testene er negative nå slik at dere får kommet i gang med det som sannsynligvis er større sjanse for at funker, nemlig IVF. Det blir så innmari spennende å følge dere videre nå :D
 
Ja, skyggestreken er der alltid. Både på testen jeg la ut bilde av i går og den i dag. :rolleyes: Jeg synes ikke dagens er noe sterkere. Og vil ha rosa ultrasvak strek 10 dpo, hvis det kommer noe særlig senere pleier det bare å bety kjemisk hos meg.
Men hvorfor får du disse skyggene ?
 
Sender en klem jeg og ♥ Kanskje på en måte like greit at testene er negative nå slik at dere får kommet i gang med det som sannsynligvis er større sjanse for at funker, nemlig IVF. Det blir så innmari spennende å følge dere videre nå :D

Jeg skulle gjerne vært en av dem som fikk baby i køen, men nå som vi er så nærme å få hjelp, som mange med endo trenger, så kjenner jeg at det ikke gjør noe særlig med negative tester. Særlig ikke når EL kom på CD 33 og kroppen uansett virker å være helt ute. Jeg har ikke hatt noen positive forventninger nå på slutten egentlig. :rolleyes: Jeg er derimot fryktelig spent på juli og august.
 
Men hvorfor får du disse skyggene ?

Vi kvinner produserer litt hcg uten å være gravide. Til og med uten noen gang å ha vært gravid. Jeg ser likevel at de fleste som opplever dette enten har hatt en abort eller fått en baby. Mine kom etter MA'en i februar i fjor, så jeg tror mitt ikke-gravid nivå har økt bittelitte grann. Hcg under 5 regnes som normalt hos ikke-gravide.
 
Kan jo være lyset, men jeg ser bedre streken i dag enn i går. Har du bilde vedsiden av hverandre? :p

Det tok jeg ikke bilde av nei. Kan ta i ettermiddag, men som sagt så synes jeg uansett at det måtte vært sterkere 10 dpo for at jeg skulle hatt et håp. :p Jeg tror dessverre dette bare er den vanlige, kjedelige skyggestreken min.
 
Min var slik 10 dpo nå :)

Din var sterkere - både mannen din og Sara kunne se noe jo. :p Og du kalte den selv for svaakt positiv, det er ikke min. Verken rosa eller tydelig strek. Bare skygge der jeg vet at det skal være strek. Dessverre. Så jeg tror ikke dette blir noe å juble for altså. :p
 
Back
Topp