☆ Skravletråd September ☆

God morgen alle sammen

Lagt sammen litt klær å ryddet litt.
i dag sksl kengubarnet i bursdag
 
For en morgen! Lillejenta klager og prater, men ikke F om hun vil spise. Hun vil bare snakke om at hun er sulten. Mor er gretten i dag! o_O
 
God morgen alle sammen

Lagt sammen litt klær å ryddet litt.
i dag sksl kengubarnet i bursdag
God morgen! Effektiv du er på morran da. Jeg har bare kledd på meg og lilleE i dag [emoji14]
Hyggelig med bursdag da! :D
 
For en morgen! Lillejenta klager og prater, men ikke F om hun vil spise. Hun vil bare snakke om at hun er sulten. Mor er gretten i dag! o_O
Mi pleier klage over å være trøtt, men nekte å sove [emoji849] det er skikkelig frustrerende. Man blir litt gretten da [emoji28]
 
Da gikk jeg glipp av en dag her inne igjen. Imorgen skal jeg til charlottenberg med barna så forventer at hele dagen går der med min lillesøster men kommer sterkere tilbake på mandag vil jeg tro [emoji4]
Kos dere masse :)
 
God morgen alle sammen! Har sovet godt i natt, kjenner jeg.. Minste var ikke helt klar for å starte dagen heller, for hun sovna under amminga nå. Så blir nok liggende liiitt til.
 
Woho, endelig på topp 100 lista! Med mine 194 innlegg.. Mangler ends en del, men fortsetter jeg sånn, skal jeg da klare komme opp til tøybleiekravet [emoji28] Sååå lyst på
 
Back
Topp