☆ Skravletråd September ☆

Nu!!!
Over til lalle-sove..
Natta jenter :)
 
Å, jeg gleder meg til at hverken jeg eller mannen har noen planer før svømmekurset i morgen!

Alene med fem unger er slitsomt, og den yngste er blitt forkjøla, snørr og slim og hoste. 37,2 i morges var ikke noe. 37,8 nå for en time siden heller mer i retning av feber

Mannen kunne heldigvis gi seg på dugnad en time før tiden, de ble ferdige. Så han kunne hente eldste i bursdag mens jeg hviler med lillemor som nektet å sove mwn tilslutt ga etter i armene mine på sofaen

Usj da[emoji20] god bedring til lillemor!
 
Litt synlig at en god gruppe ble flyttet opp et hakk sist helg. En del nye unger på vårt parti, åpenbart ferskere (og ikke sett dem før) og på partiet som går i andre enden av bassenget (det et vel to eller tre hakk etter vårt) er det også synlig at dette ikke er samme gjengen som sist uke. Rett og slett basert på ferdigheter

Så da lurer jeg på mine. Som muligens flyttes opp mellom to hoved-grupper, og da blir nye litt alene....
Eller om de blir i tre-fire uker til før de flyttes.

Etter denne uka er det tre uker uten svømming, minst en av dem skal vi helst få til å ta dem hit på egenhånd og øve en del.

Er nok lurt å holde det ved like ja[emoji4]
 
Baby sover såå godt på meg.. Burde nok være flink jeg og..
 
God ettermiddag[emoji2] hektisk hos dere![emoji12]
Ble jo ikke mindre hektisk med at jeg hentet en garderobe til å ha på rommet til ungene etter jobb idag som jeg har satt opp for det meste på egenhånd [emoji23]

Merker ryggen er sliten nå da
 
Da gikk jeg glipp av en dag her inne igjen. Imorgen skal jeg til charlottenberg med barna så forventer at hele dagen går der med min lillesøster men kommer sterkere tilbake på mandag vil jeg tro [emoji4]
 
Jeg er helt fascinert av språket til Lille U, føler at han er så flink og så tidlig ute.
Han er ikke tidlig ute, men man har veldig lett for å sammenligne med forrige barn og hun var sent ute :p
Jentene mine kommer litt dårlig ut, for jeg sammenligner lett med eldste. Han var mitt eneste barn og jeg trodde det var normalt.

En god måned før han ble to sa han "når det blir jul skal vi til bestemor og da kommer nissen med pakker"

Da er ikke hennes "se, pappa kom!" helt samme nivå. (uttalt Sje, pappa hom!)
 
Det er virkelig godt jobba! For man skal jo klare dett uten å spamme og, og det gjør jo de fleste!
Vel, når noen gjør slikt så skrives det så fort her at stamming ikke er noe problem to andre har postet noe mens du skrev
Minst.
 
Japp!
Jeg bruker ammestunden. For ser jeg på Lillejenta så slutter hun bare å spise, så jeg må holde meg opptatt ^^
Sånn var mi lille også. Så jeg på henne, snakket til henne, klappet på og sånn man gjerne gjør, slapp hun taket og gliste. (mens melka sprutet alle veier.)
 
Back
Topp